Werkgroep "Alternatieve" motoren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Licorne974
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 04/07/07, 22:01
Plaats: Earth!




par Licorne974 » 20/07/07, 00:34

Assoc ObjectifecO schreef:Onze website en al snel klaar (dit is een beetje traag, want ik ben de enige computer in de vereniging).

Momenteel weet ik niet wat ik als hosting moet kiezen, dit is mijn 1er belangrijke site (niet perso) en ik aarzel tussen:

Om 1 uur:
- Giga biedt 1,5 25 opslag en gigabytes van de maandelijkse overdracht naar eur 15 / jaar
- Giga biedt 6 750 opslag en gigabytes van de maandelijkse overdracht naar eur 70 / jaar

Wat maakt mij denk dat dit de 25 g van de maandelijkse overdracht, ik weet niet of het genoeg is.

kunt u mij te verlichten.

Voor nu kun je ons schrijven via e-mail.

Quentin G.


De beste die ik ken ... www.ovh.com

Good luck!
0 x
Geen zorgen voor de toekomst ... want het is dat we die gaan om het te bouwen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/07/07, 13:19

OVH? Geen grapje? : Mrgreen: : Mrgreen: (econo is op ovh)

Als niet om terug te gaan naar het onderwerp: voor de werkgroep, hier is de pantone wiki voor diegenen die geïnteresseerd zijn:
https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... hp/Accueil
0 x
Avatar de l'utilisateur
Assoc ObjectifecO
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/07/07, 17:02




par Assoc ObjectifecO » 21/07/07, 15:09

Bonjour à tous

Bedankt voor het advies.

Terwijl ik wacht tot de hosting actief is, heb ik een kleine tijdelijke site online gezet die onze associatie presenteert.

hier is het adres: http://objectifecoweb.ifrance.com

goed bezoek

Quentin G.
0 x
Als we doorgaan met te veel broeikasgassen uit te stoten, gaan we recht in de muur ...
Laten we allemaal beurt voordat het te laat is! ObjectifecO
Eloi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 10/04/07, 19:12
Plaats: Toulouse




par Eloi » 21/07/07, 15:36

Ik heb dit onderwerp net gelezen en ben zeer geïnteresseerd.
Ik betreed het tweede jaar van IUT-werktuigbouw, het kan nuttig zijn.
Op dit moment ben ik geïnteresseerd in de Stirling-motor die zou kunnen worden gebruikt als een multi-fuel motor in een hybride voertuig.

Eloi
0 x
Loubar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 05/08/07, 10:24
Plaats: was

leverancier




par Loubar » 05/08/07, 14:29

Hallo,

Voor een klant heb ik OVH gebruikt en het werkt goed met PHP MySQL: niet te ingewikkeld om te configureren.

Voor de site raad ik je aan om Joomla te gebruiken (typ "Joomla" in Google) als je een beetje weet hoe je PHP MySQL applicaties moet installeren: je krijgt een site met een "pro" look zonder al te veel werk.

Veel geluk voor je partner.

Loubar
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten