Generator kinetische energie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/06/07, 09:36

Ja, en als je alles bekijkt, moeten de instellingen nauwkeurig zijn!

de balanswielen hebben een ritme van 1/2 rotatiecyclus van de bal,
de bal wordt gereset en behoudt de beweging bij elke pass
magneten bieden een functie die heel goed rijden zou kunnen zijn

echt horlogemakerswerk
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 20/06/07, 09:40

Exacte Maloche, een echt horlogemakerswerk! Je hebt het juiste woord gevonden! : Cheesy:

De vergelijking is interessant, want als we slingerklokken aan de Egyptenaren (of Romeinen) hadden laten zien, ben ik ervan overtuigd dat ze zou dit voor eeuwigdurende beweging hebben aangezien...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/06/07, 09:53

Dat is niet vals
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Eloi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 10/04/07, 19:12
Plaats: Toulouse




par Eloi » 21/07/07, 16:09

Ik weet niet of het je is opgevallen, maar in het "perpetuum mobile"-apparaat waarvan we een video hebben gezien, zit aan de bovenkant een hele grote veer, zoals een veer van een motorfiets. Het zou mij niet verbazen als deze veer zwaar wordt samengedrukt en bij elke draai een klein beetje ontspant. in 48 minuten zien we niet eens het verschil in veerlengte, maar dat zou het geluid verklaren dat het apparaat bij elke omwenteling maakt.

Eloi
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 21/07/07, 20:01

Verstandige hypothese!
0 x
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 22/07/07, 11:12

Hallo,

Bekijk deze video:

Het was niet mogelijk om "overuniteit" te bewijzen, maar het is nog steeds erg interessant:

http://www.youtube.com/watch?v=a49d5cJOGQ0
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten