Documentaire: "de race naar het nulpunt" Ondertitel

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
divad_nitram
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 12/02/06, 19:19
Plaats: Montpellier (Frankrijk)

Documentaire: "de race naar het nulpunt" Ondertitel




par divad_nitram » 05/05/07, 10:40

Hallo,

Ik heb een documentaire teruggevonden waarin de verschillende processen worden besproken die blijkbaar verschillende processen gebruiken met behulp van gratis energie.
Alle opmerkingen zijn duidelijk in het Amerikaans met een paneel van accenten die van het noordoosten naar het zuiden gaan .....

Deze documentaire leek me interessant omdat hij bevooroordeeld is en behoorlijk uitputtend. Ik denk dat het een interessante basis zou kunnen zijn om erover te debatteren en het in het Frans te introduceren.

Mijn vraag is: is er iemand, behalve ik, die wil meewerken aan het schrijven van de ondertitels voor de bovengenoemde documentaire? het werk lijkt arbeidsintensief, maar het kan helpen om verder na te denken over dit onderwerp, dat juist door de sterke reacties die het ontvangt interessant is.

Meerdere vertalingen kunnen op zichzelf al spannende discussie-elementen opleveren ...

Misschien is daar al iemand begonnen ???

Aarzel niet om contact met me op te nemen

A+

David
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/05/07, 10:45

1) Ik denk dat dit niet de documentaire is op deze pagina waar je het over hebt: https://www.econologie.com/l-energie-lib ... -2500.html Het zou goed zijn om dit te controleren voordat u aan de vertaling begint. Ik heb nooit de exacte titel van deze documentaire gehad :D

2) Voor de vertaalhulp, a priori persoonlijk, zal ik niet veel kunnen bijdragen, maar als ik klaar ben, zal ik de video kunnen hosten om hem te helpen verspreiden.

ps: ik wil dat de originele versie ziet wat het is, heb je het al ergens gehost?
0 x
divad_nitram
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 12/02/06, 19:19
Plaats: Montpellier (Frankrijk)




par divad_nitram » 05/05/07, 14:34

Het is een documentaire van meer dan twee uur die we daar vinden, meyer, hutchinson, pantone en vele anderen.
De meeste video's die worden gemaakt, zijn afkomstig van deze docu.

Ik geloof dat het dagboek dat het heeft geproduceerd Jeane Manning is.

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 05/05/07, 15:14

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/05/07, 11:40

divad_nitram schrijft:Het is een documentaire van meer dan twee uur die we daar vinden, meyer, hutchinson, pantone en vele anderen.
De meeste video's die worden gemaakt, zijn afkomstig van deze docu.

Ik geloof dat het dagboek dat het heeft geproduceerd Jeane Manning is.

A+


Ok, dus niets met de ander te maken, dus als je het op een site zou kunnen zetten zodat we het kunnen downloaden (zelfs in VO), zou het leuk zijn :) tenzij het al op Youtube staat of gelijkwaardig?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten