Joe Cell, Debatten en Weblinks

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
davidofMtl
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 02/06/06, 08:38
Plaats: noord-Amerika

Mijn rampzalige spelling op mijn site




par davidofMtl » 10/06/06, 09:08

alsjeblieft, ik heb een aantal fouten herzien, ik heb niet de moeite genomen om te proeflezen en ik heb rechtstreeks op internet getypt en niet in woord...

Bovendien helpt het lezen van de hele tijd in het Engels op internet mij helemaal niet met mijn Frans.

Bedankt voor de reacties,

David J.
http://divadjac.googlepages.com/libre
(herziene versie)
0 x
davidofMtl
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 02/06/06, 08:38
Plaats: noord-Amerika

explosie- en implosietest




par davidofMtl » 14/07/06, 09:42

Ik heb verschillende tests uitgevoerd met de bellen geproduceerd door de Joe Cell.

Andy Didge, lid van de Engelstalige groep, maakte een doorzichtige plastic cilinder (er staat een video hiervan op yutube) waarin hij het gas liet imploderen. we kunnen duidelijk zien dat de zuiger terug in de zonnebuis beweegt.

Ik reproduceerde het experiment met een ander resultaat: ik had een relatief gewelddadige explosie voor de grootte van de bellen.

Iemand wees erop dat de oplaadtijd en de spanning erg belangrijk zijn om een ​​implosie te krijgen in plaats van een explosie. als we meer waterstof creëren, krijgen we een explosie...

David J.

Ik heb mijn site bijgewerkt met veel documentatie:
http://divadjac.googlepages.com/libre
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 14/07/06, 20:16

bruin gas implodeert ook...

daarom zou de motortijd tijdens de compressiefase zijn, behalve als het gas in de tussentijd transformeert en vervolgens explodeert, waardoor druk ontstaat, omdat een motor die werkt met een brandstof die een depressie veroorzaakt, noodzakelijkerwijs minder krachtig zal zijn dan een motor die druk veroorzaakt

40 kg cm2 wanneer het mengsel explodeert op een benzinemotor!
tegen - 1kg cm2 voor een perfect vacuüm!!!
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
davidofMtl
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 02/06/06, 08:38
Plaats: noord-Amerika




par davidofMtl » 20/07/06, 20:20

Ik ben geen monteur maar ik ga proberen een oude motor te restaureren en een Joe Cell te installeren, ik houd je op de hoogte van de resultaten.

Voor wat ik hoorde in de forums Engelssprekenden, motoren met een Joe Cell ontwikkelen meer kracht.

Elke goede, zichzelf respecterende scepticus moet zijn twijfels onder controle houden.
Ook vind ik het jammer dat de moderator een topic alleen sluit omdat hij er niet echt in gelooft. De inzet is hier hoog en het sluiten van deze deur op basis van een vermoeden is een nogal extreme keuze.

Ik zet de experimenten voort.
http://divadjac.googlepages.com/libre


David J.
0 x
Zobi
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/09/05, 12:32




par Zobi » 20/07/06, 23:35

Hallo DavidofMtl,

Ik ben zelf geabonneerd op de Joe Cell Free Energy Device en JoesCell2 mailinglijst (en anderen die zich bezighouden met vrije energie). Ik moet toegeven dat dit apparaat erg intrigerend is.

Persoonlijk kan ik niet experimenteren, ik woon in een appartement. Maar houd ons op de hoogte van je experimenten, er zijn hier ook optimistische sceptici zoals jij : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 27/07/06, 12:27

Je site is geweldig.

Het is, naar mijn mening, de beste compilatie van informatie over Joecell in het Frans.

Ik hoop dat je erin zult slagen een effectieve joecell te reproduceren en dat deze zo een beetje zal worden gedemystificeerd.

@+
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 14/08/06, 13:31

Dit is nu het enige onderwerp waar over Joe Cell wordt gesproken. Elk ander onderwerp wordt verwijderd.
dank u
0 x
silicium
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 26/06/06, 16:17

Re: explosie- en implosietest




par silicium » 25/05/08, 12:51

davidofMtl schreef:Iemand wees erop dat de oplaadtijd en de spanning erg belangrijk zijn om een ​​implosie te krijgen in plaats van een explosie. als we meer waterstof creëren, krijgen we een explosie...

Ik wil niet proberen mijn bellen buiten een motor te im- of exploderen, maar ik heb een instelbare voeding, zodat ik tijdens motortests kan zien of het een explosie of een implosie is, afhankelijk van de ontstekingsinstelling. Trouwens, wat voor soort motor leent zich voor dit soort aanpassingen? Ik wil geen auto kopen die te oud is, dus er zal noodzakelijkerwijs een elektronische ontsteking zijn, maar ik weet niet waar de positiesensor volgens de fabrikanten zit en hoe ik deze over een groot bereik moet afstellen zonder iets te demonteren. Of op welke motoren kan eenvoudig een roterende encoder worden geïnstalleerd om een ​​elektronische ontsteking opnieuw uit te voeren die beter geschikt is voor een andere "brandstof"?
0 x
Avatar de l'utilisateur
manoria68
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 301
Inschrijving: 07/10/08, 12:34
Plaats: ATLANTIS
x 2




par manoria68 » 27/11/09, 14:48

Hallo,
hoe zit het met jouw ervaringen?
0 x
Manoria 68, gebakken onderzoeker, technicus van de oliemolen
silicium
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 26/06/06, 16:17




par silicium » 04/12/09, 21:07

Niets nieuws, ik heb hier alleen wat informatie gevonden:
http://www.warriormatrix.com/about6115.html
Inmiddels heb ik een andere auto maar nog steeds niet oud genoeg om geen elektronica te hebben en met te weinig ruimte onder de motorkap. Ik wacht totdat ik er een vind die echt past.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten