RIETMOTOR

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
to_pal2003
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/05/04, 21:31




par to_pal2003 » 04/06/04, 19:55

Hallo, altijd op zoek naar een systeem waarmee een permanente beweging kan worden gemaakt om een ​​generator te produceren, wat vind je van de REED-motor die volledig magnetisch is, ik weet dat JL NAUDIN er niet in is geslaagd om het te laten werken, maar NELSON CAMUS zeg hem dat hij daar is

Ik zou graag je mening willen hebben en ook als iemand eraan werkt

PAT
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 08/06/04, 07:55

:P
Hallo, het voordeel van de Reed-generator is dat deze vanuit mechanisch oogpunt zeer eenvoudig is, ik heb hem niet gereproduceerd, maar het lijkt mij haalbaar, ik heb afgedrukt wat ik erop vond en Ik zal waarschijnlijk tijdens de jaarlijkse vakantie proberen er een te maken.
PS Ik ben op zoek naar mensen, bij voorkeur in de regio Brussel, om als groep verschillende experimenten uit te voeren.
A + <_
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten