Het gaat over Surunitaire!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Het gaat over Surunitaire!




par Exnihiloest » 11/12/18, 19:19

En opnieuw een wondermachine:

"De PMIG is een op zichzelf staand apparaat van minder dan een kubieke voet in volume met een geschat gewicht van 34 kg. Het is zelf opwindend, niet vervuilend en bruikbaar in zowel mobiele als stationaire toepassingen. Permanente magneten zorgen voor een vrije magnetische flux. 'input (energie).
Het zou elektriciteit moeten produceren zonder het gebruik van externe energie zoals brandstof, zonlicht, hitte, wind en chemicaliën, in voldoende hoeveelheid om te worden gebruikt in de meeste energietoepassingen. , p. ex. auto's, huizen en boten."
https://www.tedmagnetics.com/ (Engels)

Ik geloof dat ze zijn vergeten dat de "commutatie" van magnetische fluxen, die het mogelijk maakt om elektriciteit te verkrijgen in een elektrisch circuit dat aan dit veld is blootgesteld,, zoals bij elk parametrisch apparaat, energie vereist, de extra 'ze hopen te herstellen. : Roll:
Als ik zeg "vergeten", ik weet het niet zeker, omdat ze op zoek zijn naar investeerders ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Het gaat over Surunitaire!




par sen-no-sen » 11/12/18, 21:09

Een mooie website, kan een naam misleidend zijn (TED vreemd herinneren aan de TEDx-conferenties), gek beloften aan duiven te trekken ... uh ... investeerders! Kortom, nep tech!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten