RAR Energia

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: RAR Energie




par Grelinette » 11/12/16, 21:35

Bonsoir,

Ik begreep de laatste reacties niet... :schok: In feite is het simpelweg dat de RAR-Energia-site niet langer online is! : Cry:

Aan de andere kant, als je op Google zoekt met "RAR Energia", vind je veel literatuur over dit project, en zelfs video's... maar geen enkele die de echte machine in beweging laat zien! : Roll:

Het beste dat we kunnen vinden, en wat ontroerend is, is dit: :P
RAR Energie 1.gif
RAR Energia 1.gif (23.38 KB) 3812 keer bekeken

(Het komt van deze site: http://peswiki.com/directory:rar-energia-ltda-gravity-motor )

Hij is niet erg groot, maar vanaf een afstand beweegt en draait hij! (Ik was niet ver van de waarheid met mijn kleine animatie)
toebehoren
RAR Energie 2.gif
RAR Energia 2.gif (23.38 KB) 3812 keer bekeken
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: RAR Energie




par Ahmed » 11/12/16, 23:06

Het beweegt en draait, maar we weten nog steeds niet waarom! : Roll:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: RAR Energie




par izentrop » 12/12/16, 00:37

Ahmed schreef:Het beweegt en draait, maar we weten nog steeds niet waarom! : Roll:
...vrijwel alleen : Cheesy:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: RAR Energie




par Ahmed » 12/12/16, 12:40

Natuurlijk! : Wink:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: RAR Energie




par moinsdewatt » 12/12/16, 18:47

Om nieuws te ontvangen, kunt u de advertenties voor ''kleine partij gebruikte schroot'' maken.

U kunt ook een rondleiding krijgen door de advocaten die gewonde investeerders verdedigen.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: RAR Energie




par izentrop » 13/12/16, 09:05

moinsdewatt schreef:U kunt ook een rondleiding krijgen door de advocaten die gewonde investeerders verdedigen.
Ik weet niet zeker of ze zo ver zullen gaan, ze speelden als poker zonder enige garantie.
Waren er investeerders?
Ze schamen zich ervoor dat ze door een blaffer is misleid en ze brengen haar niet terug. : Twisted:
Of is het de pseudo-uitvinder met een te groot ego die zijn eigen geld als hypotheek heeft gegeven ten koste van zijn naasten die als borgstellers optraden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: RAR Energie




par Grelinette » 13/12/16, 14:44

Ik blijf altijd erg verbijsterd als ik megalomane projecten zoals deze zie, die niet gebaseerd zijn op iets wetenschappelijk vastgestelds, en zelfs niet op een mogelijke onderzoeksrichting om te verkennen (zelfs als ik toegeef dat de hedendaagse wetenschap nog niet alles heeft verklaard, nog steeds mogelijkheden om te verkennen en ontdekkingen te doen) en waarvoor technische kennis van hoog niveau vereist is (ontwerpbureaus, ingenieurs, technici, enz.).

Ik kan me echter voorstellen dat er in de besluitvormings- en uitvoeringsketen van een dergelijk project (banken, financiers, investeerders, bedrijven, ontwerpbureaus, overheden, etc.) mensen zijn die het hoofd op de schouders hebben en die gaan klinken alarm zodra deze trein een onredelijke snelheid opneemt!

Zeker, er zijn zeer overtuigende persoonlijkheden die ervoor zorgen dat je je blazen voor lantaarns beschouwt, zelfs als ze ronduit dom zijn, en bovendien kan geld ervoor zorgen dat bevestigde wetenschappers zich enige vrijheden permitteren met de onbetwistbare grondslagen die ze kennen en gewoonlijk toepassen. Energia"-project is van een nogal ongebruikelijke omvang en heeft nogal wat artikelen opgeleverd. Het is verrassend dat de wetenschappelijke wereld niet in actie is gekomen om deze onzin op zijn plaats te zetten.

Vergeet niet dat de eerste machine nog niet klaar was, er was een ander project voor een tweede machine gelanceerd!...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 144 gasten