Meerdere wetenschappelijke systeem van de Franse !!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 05/01/13, 09:17

Obamot schreef:Als het zou gebeuren, zou het zonde zijn!

Ontsla iemand die een wetenschappelijke benadering verdedigt! Het zou echt heel groot zijn, zelfs voor iemand die zich soms niet erg diplomatiek toont, wanneer hij ons niet goed aan het lachen maakt met zijn gevoel voor verdeeldheid.

Je hebt al toegegeven dat je een "drijvende kracht" was achter de verdrijver van Dedeleco, die ook de wetenschappelijke benadering tegen en tegen iedereen verdedigde (ik verdedig het niet, zie ik). Als het opnieuw zou gebeuren, denk ik dat het de geloofwaardigheid hiervan fataal zou kunnen schaden forum! Lessdewatt heeft het recht om te zeggen dat hij het daar niet mee eens is, vooral omdat hij technische argumenten heeft gegeven die niet te stoppen zijn, omdat degenen die het tegenovergestelde proberen moeilijk te antwoorden zijn! Dit is wat onaanvaardbaar is: deze minachting voor kritiek! Deze minachting die alle vooruitgang belemmert, wordt weerstand tegen verandering genoemd. Moeilijk om het slechter te doen. Ik had recht op hetzelfde regime door suggesties te doen die verre van agressief waren: dezelfde ontkenning, dezelfde arrogantie! En geen persoonlijke aanval, want ik deed dit door MP. Maar geen reactie!

Eindelijk vraag ik me af of je niet de tovenaar bent! Omdat je je al hebt gerealiseerd wat de enorme bedragen zijn die in deze threads worden gedebiteerd (dankzij je technische achtergrond) en je zegt niets ... Je nam het voor het eerst op mij ten tijde van Dede, en ten slotte verander je geweer. Je bent nog steeds een behoorlijk dubbelzinnige man ... Bijna net zoveel als mijn appel als ik probeer geen standpunt in te nemen! Maar daar heb ik problemen. Ik geloof dat reageren met humor niet schadelijk is, omdat alle andere oplossingen er niet in zijn geslaagd een boodschap over te brengen. Er is dus geen reden voor.

Als ik je niet bij de juiste had, zou ik zeggen dat jij het bent die mijn grote in de koelkast moet zetten : Mrgreen: : Cheesy: Mebon, een Canadees in de koelkast zetten is als een vis in het water zetten ^^



Of je ziet het niet duidelijk in het spel van moinnsdewatt of je hebt een grote voorkeur!


Wat kun je zeggen tegen critici die niet experimenteren?
8)

Zeg me niet dat je geen partij kiest!
:schok:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 05/01/13, 09:33

Het spel van wat? Van wie? Nee, het is geen spel! Er is debat en ik ben verre van de enige! Trouwens, ik wacht nog steeds op anderen om hun mening te geven, omdat ik het debat niet graag beïnvloed. Soms schrijf ik berichten en op het laatste moment besluit ik niet te publiceren ...
Voor de berichten van Ahmed wacht ik soms enkele dagen voordat ik berichten plaats : Lol: dus je maakt me een lichte test van intentie daar ...

Ja, helaas geef ik toe, ik moest gedeeltelijk uit mijn reserve komen en partij kiezen ...!

Maar ik deed het omdat er geen (meer) directe metafysische problemen waren.

Er is nog een reden, het is dat na een tijdje, geconfronteerd met bepaalde enormiteiten, het voor een keer is dat als je niet gedeeltelijk een standpunt inneemt, je niet langer geloofwaardig bent: het is dubbelzijdig. Ik accepteer deze fout, maar het is gerechtvaardigd. Trouwens, als je zo kieskeurig wilt zijn, moet je het ook doen met degenen die Naudin ondersteunen ... En daar ...

Hoe dan ook, ze reageren niet eens! : Mrgreen: : Cheesy: Het is eenvoudiger!

Of sommigen zouden uit het bos moeten komen. Maar we zijn er nog niet.

Zie je, het stoort me niet eens met je vragen. Ik zit in mijn hoofd, alles is transparant en ik heb niets te verbergen. Lessdewatt had mijn geduld niet.

Ik denk dat de truc die is genomen, is om met humor te reageren. Er is alleen nog dat te doen, als we niet onbeleefd willen zijn :P
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 05/01/13, 09:45

Welnu, juist als er geen opmerkingen waren van blablateur zoals lessdewatt, wel, dan zouden mensen zoals ik de juiste antwoorden kunnen geven op fouten gemaakt in de schijnbare metingen van Naudin overunit!


Denk je niet?


En de geïnitieerde die weet waar we het over hebben, ziet snel dat je geen commentaar kunt geven op het onderwerp en daar wordt je geloofwaardigheid een hit, maar voor het grootste deel blijft je hoe geldig!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 05/01/13, 09:55

Mwouais, op mijn bescheiden niveau zou ik zeggen: p'têtre bien : Lol:

Moet je zien ... 8)
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 05/01/13, 10:15

Veel uitvindingen zijn gedaan door jongens in een garage ... Ik heb veel respect voor deze mensen.

Deze mensen gelijkstellen met komieken als Naudin en Vialle is een AMHA-belediging.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 05/01/13, 10:18

Obamot schreef:Mwouais, op mijn bescheiden niveau zou ik zeggen: p'têtre bien : Lol:

Moet je zien ... 8)



Ik weet dat je mijn standpunt kunt begrijpen en daarom neem ik de moeite om het met je te bespreken anders zou ik het spel van sarcasme met kleine jongens durven spelen en als ik het doe ruikt het niet goed en vooral niet de franchise!
:?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten