Jean Louis Naudin en de U-generator Richard Vialle

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Vervanger1
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 24/10/23, 11:40
x 11

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Vervanger1 » 27/10/23, 10:10

Peterr schreef:
Kortom... blabla.

Natuurlijk is het gemakkelijker om alles wat verontrustend zou kunnen zijn, terzijde te schuiven.

Peterr schreef:Iedereen is vrij om de gepresenteerde informatie te gebruiken zoals hij of zij wil.
Als iemand niet tevreden is, kan hij een klacht indienen bij zijn psycholoog.

Ik klaag niet, ik verduidelijk wat je doet.
U houdt ons voor idioten door te beweren dat we blind zijn voor uw prachtige gaven, voor uw beroemde genereus aangeboden aanwijzingen, terwijl er geen objectieve reden is om u te geloven en er niet echt enige informatie is die daartoe zou kunnen leiden.


Beschouw je ons als honden die de bal moeten volgen die je gooit?
0 x
Vervanger1
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 24/10/23, 11:40
x 11

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Vervanger1 » 27/10/23, 10:17

Peterr schreef:Over het algemeen zijn allergieën voor de uitingen van anderen te wijten aan eigenschappen met een dominante neiging,
het genereren van ontevredenheid en frustraties omdat de antwoorden niet in overeenstemming zijn met hun visie op de wereld,
een wereld die niet in HUN richting draait!

Het is voor hen onmogelijk om meningen en overtuigingen van anderen toe te geven.
Evenals mensen en hun mensenrechten.
Wederzijds respect is in deze gevallen dus onmogelijk.

Zolang dit gedrag voortduurt, zullen ze nooit leiden tot de geheimen van het universum...
met hun geest te veel opgesloten in hun eigen intellectuele gevangenis.

Ik slik niet zomaar iets, dat is alles
Je zult zien hoe dominant ik ben, ik zal loslaten.

En verder, afgezien van aankondigingen en rook, nog steeds geen concrete dingen om te laten zien, uit te leggen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Peter » 27/10/23, 11:01

Vervanging1 schreef:
Peterr schreef:Over het algemeen zijn allergieën voor de uitingen van anderen te wijten aan eigenschappen met een dominante neiging,
het genereren van ontevredenheid en frustraties omdat de antwoorden niet in overeenstemming zijn met hun visie op de wereld,
een wereld die niet in HUN richting draait!

Het is voor hen onmogelijk om meningen en overtuigingen van anderen toe te geven.
Evenals mensen en hun mensenrechten.
Wederzijds respect is in deze gevallen dus onmogelijk.

Zolang dit gedrag voortduurt, zullen ze nooit leiden tot de geheimen van het universum...
met hun geest te veel opgesloten in hun eigen intellectuele gevangenis.

Ik slik niet zomaar iets, dat is alles
Je zult zien hoe dominant ik ben, ik zal loslaten.

En verder, afgezien van aankondigingen en rook, nog steeds geen concrete dingen om te laten zien, uit te leggen?


Ik dwing niemand om te "GALLEN"...
Nou, wat een overdreven reactie...typisch voor overgevoelige wrokkige perverse dominanten.

...iets concreets om te laten zien?
In de vorm van elektrische signalen en fotonen?
Lol...
Soms is het beter om een ​​vulkaanuitbarsting of een meteoor naar je huis te sturen,
het zal je “Con-cret” maken!
Soms vraag ik me af of ik met echte mensen spreek, of eerder met parasitaire beïnvloeders die de wereld vervuilen forums betaald om de ontdekkingen te overstemmen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Peter » 27/10/23, 11:04

Geen reactie op het voorbeeld van de Electrical Intelligence of Matter...

In het tijdperk van kwantumcomputers is het teleurstellend om de wetenschappelijke belangstelling van de meest ‘actieve’ deelnemers te zien

Verleid de duivel niet, in het digitale tijdperk wordt een EM-signaal gemakkelijk geïnduceerd door inducties van elektronenprogrammering...
Firewalls kunnen deze niet blokkeren.
0 x
Vervanger1
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 24/10/23, 11:40
x 11

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Vervanger1 » 27/10/23, 11:33

Peterr schreef:Soms vraag ik me af of ik met echte mensen spreek, of eerder met parasitaire beïnvloeders die de wereld vervuilen forums betaald om de ontdekkingen te overstemmen.

Laat iets zien, in plaats van te braken en te roken, was jij het die kwam, niemand kwam je halen.
Lang voordat computers bestonden, waren er boeken en post. Wetenschappers deelden hun bevindingen op deze manier.
Vandaag hebben we daarnaast foto en video.
Nog steeds geen concrete inruil mogelijk??? : Lol: : Lol: : Lol: Wie maak je een grapje?

Als je niets concreets zegt, komt dat omdat je niets te zeggen hebt, of omdat je niets wilt zeggen. In beide gevallen wordt u geconfronteerd met uw tegenstrijdigheden.

ik heb genoeg : Mrgreen: (het zal tijd worden : Roll: ! : Lol: )

De term ‘elektrische intelligentie van materie’ wordt niet vaak gebruikt in de wetenschappelijke literatuur of in het dagelijks taalgebruik. Het is mogelijk dat u verwijst naar een specifiek concept of theorie die niet algemeen wordt erkend of gedocumenteerd.

Als u meer context of aanvullende details kunt geven over wat u wilt weten of bespreken met betrekking tot deze zin, geef ik u graag meer specifieke informatie. Het kan betrekking hebben op een specifiek gebied van de natuurkunde, materiaalkunde of technologie dat een meer gedetailleerde uitleg vereist.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Peter » 27/10/23, 11:44

Vervanging1 schreef:
Peterr schreef:Soms vraag ik me af of ik met echte mensen spreek, of eerder met parasitaire beïnvloeders die de wereld vervuilen forums betaald om de ontdekkingen te overstemmen.

Laat iets zien, in plaats van te braken en te roken, was jij het die kwam, niemand kwam je halen.
Lang voordat computers bestonden, waren er boeken en post. Wetenschappers deelden hun bevindingen op deze manier.
Vandaag hebben we daarnaast foto en video.
Nog steeds geen concrete inruil mogelijk??? : Lol: : Lol: : Lol: Wie maak je een grapje?

Als je niets concreets zegt, komt dat omdat je niets te zeggen hebt, of omdat je niets wilt zeggen. In beide gevallen wordt u geconfronteerd met uw tegenstrijdigheden.

ik heb genoeg : Mrgreen: (het zal tijd worden : Roll: ! : Lol: )


Je vindt de reacties op je antwoorden leuk, nietwaar?
Het is leuk, nietwaar?
Typisch voor dominante perverselingen.

Ah la la, bewusteloos aan hun engel-demonkant!

Jammer dat ze geen Virologie, Bacteriologie en Genetica hebben gestudeerd...
Ze hadden kunnen opmerken dat dit gedrag genetisch bepaald is, ondersteund door een bacterio-virale onevenwichtigheid die dit voorkomt
gezonde generatie van neurologische expressies.

Het evenwicht van het innerlijke menselijke viroom, essentieel voor een gezond intellect.
voor een beter begrip van de geheimen van de materie en het universum...
- laat uw genetische defecten uw intellect niet beperken
- zuiver uw lichaam regelmatig van de interne bacterio-virale onbalans die een gezonde neuronale evolutie verhindert.

Wetenschappelijk onderzoek zou veel gezonder zijn, met een lichaam en een brein...gezond!

Bovendien zijn er alleen de onbewuste imbecielen die de GGO-vaccins van menselijk DNA accepteren...
De Idiotenfabriek is onderweg, zoals gepland door de Dominante Perverselingen van deze wereld.
op zoek naar geld en de corrumperende kracht van de ziel...

Ah la la... ik kan niet wachten tot een grote meteoor... alles wegvaagt.
Het maakt je concreet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Peter » 27/10/23, 12:05

Wipeffect van atoomenergie.

In het tijdperk van elektrische voertuigen en batterijen
het zou normaal zijn om uit te roepen over de onmogelijkheid van batterijen met oneindige energie...

Aan al die intellecten die zijn geformatteerd om te geloven dat in een batterij de gelijkstroom...CONTINU is!
Goed gedaan, je hebt het eerste kwart van de wipcyclus van atoomenergie geleerd.

Het enige wat u hoeft te doen is verder onderzoek te doen om de resterende 3/4 te assimileren om te slagen
volgens het principe van batterijen die worden opgeladen door te “consumeren”!
0 x
Vervanger1
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 24/10/23, 11:40
x 11

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Vervanger1 » 27/10/23, 12:14

Good luck! : Mrgreen: aan wie maar wil
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Jean Louis Naudin en de U-vormige generator van Richard Vialle




par Peter » 27/10/23, 12:31

Het wipeffect is een eenvoudig te begrijpen principe.
Dit is ook het wortelprincipe van Vialle-energie.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten