Motoren Minato 40.000 verkochte eenheden

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Re: minato suite




par Alain G » 16/06/10, 12:30

baralu schreef:Hallo tegen "deskundige econologen"
Ik zie nog steeds bezorgde mensen, in sommige forums, van de gezondheid van meneer Minato.
Ik heb twijfels over hun goede trouw ... of liever als ... twijfelachtig!
Deze ondervraging gaat hand in hand met het in twijfel trekken van de juistheid van zijn "bevindingen", waarbij iedereen een reden probeerde te vinden: hij stierf, hij was een charlatan, ik ging naar Japan en ik had hem niet. voldaan, Als we er meer over horen, is het omdat het pipeau was ... enz.

De waarheid is dat M.Minato zijn ontdekking gaf, elke vorm van patent weigerde, in de hoop dat MKB-bedrijven in zijn regio deze techniek beginnen te produceren en dat deze geïnduceerde banen het mogelijk maken om werk te maken aan alle mensen die ze ontmoeten en die leven ellendig.

De minato-motor, ik heb hem ontmoet, Ik heb het gekocht en ik gebruik het maandenlang thuis, maar ... trouwens, je hebt er zeker ook een, thuis.
Ik zie dat ook jij in totale onwetendheid bent en de meest destructieve ....... domheid ....

Het is mijn verwarmingsingenieur die, sprekend over mijn nieuwe verwarmingsinstallatie, tegen mij zei: "Ik heb een nieuwe circulatiepomp voor je geplaatst, je verbruikt veel minder", een circulatiepomp is een kleine motor van 150 watt die het mogelijk maakt om het water in de leidingen van de verwarming (in dit geval bij de grond), de nieuwe is 20 watt voor hetzelfde werk!
Ik had mezelf dit economische wonder uitgelegd: "deze nieuwe motoren worden tegenwoordig overal gebruikt, in 3 jaar is er een elektrische revolutie geweest", zonder lawaai want zonder patent, zonder concurrentie staat iedereen op dezelfde technische basis , zonder deze uitvinding te kunnen terugkrijgen om de prijzen te verhogen, profiteert iedereen .....
Ik heb de afgelopen jaren onbeantwoorde vragen gehad:
- waarom waren de motoren van elektrische auto's ineens zo efficiënt?
- Waarom had mijn warmtepomp een efficiëntiecoëfficiënt die was toegenomen tussen de oude doc (2 jaar) en de aankoop?
- Waarom hebben tramlijnen minder motoren, verbruiken ze minder en gaan ze sneller ....?
- Waarom verbruikt het huishoudelijk apparaat steeds minder, tot het punt dat er een revisie van het klassensysteem komt?

In feite zal de naam Minato worden vergeten, aangezien er geen patent op staat. Onze lieve producenten, bouwers, ontwerpers noemen "permanente magneetmotor " tot wat oorspronkelijk de Minato-motor was en vervangt hun hele assortiment door deze nieuwe motoren.

Met dit antwoord hoop ik een einde te maken aan jaren van achterdocht, twijfel, valse beschuldigingen, denigratie, jaloezie.

"het voelt zo goed om slechte dingen over anderen te zeggen"

Kent u "Bombardier", de vliegtuig- en treinfabrikant?
hier is de link, waar u de Minato-motor in zijn pracht kunt zien: de motoren die de Marseille-tram uitrusten.
http://www.bombardier.com/fr/transport/durabilite/technologie/moteur-a-aimant-permanent-mitrac?docID=0901260d80048d1a

Met vriendelijke groeten!


Welkom bij Ecology!

Het zij verre van mij dat ik het feest wil breken, maar Mitrac is slechts een evolutie van de technologie van een motor, controller en energieterugwinningseenheid en heeft niets te maken met de Minato-motor!

Supercondensatoren om energie op te slaan en de vraag bij het starten te verminderen, naast het herstel tijdens het remmen, een synchrone motor met permanente magneet om efficiënter leveren van excitatie te voorkomen dan de klassieke geborstelde motor en vermogenselektronica die zowel de spanning regelt als niet alleen de stroomsterkte zoals oude systemen.

Niets buitengewoons of extra-unitair, maar alleen het gebruik van 3 van de nieuwste technologieën die ze hebben samengebracht om een ​​efficiënter en energiezuiniger geheel te creëren!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Baralu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/06/10, 17:43




par Baralu » 16/06/10, 13:04

Minato is slechts één uitvinder en heeft nooit beweerd de vader te zijn van de synchrone elektromotor met permanente magneet.

uw bewijs is duidelijk !!

Minato heeft niets uitgevonden, hij is gewoon verbeterd .. (of je kent het proces niet).

Het is gewoon verbeterd, net als alle fabrikanten in elke sector, het is lang geleden dat er een uitvinding is geweest die de wereld heeft veranderd!
De toepassing ervan heeft echter een verschil gemaakt !!

Het terugwinnen van remenergie was al actueel toen de pennaroya-erts treinen de vallei van de Mauritiaan afdaalden in 1952, mitrac innoveerde niet op dit gebied, het voegde een beetje elektronica toe, en sommige nieuwe processen beschikbaar in de mechanische en elektrische sectoren.

We kennen allemaal (hoop ik) het commerciële leidmotief dat de verzamelde gegevens van de concurrentie negeert en door het te markeren als innovatie thuis ...

Ik heb zojuist de vraag gesteld aan de "danfoss" fabriekstak bij mij in de buurt, de vertegenwoordiger (met wie ik koffie drink): "minato..ja, maar bij ons zeggen we permanente magneet", dat is meer pro"

mijn interesse: dat mijn factuur de laagste is, als het voor jou klinkt om te bevestigen dat het Monita of de betoverende Merlin of Minato is die wie of wat heeft gemaakt, dat maakt niet veel uit, de belangrijkste attractie is dat ik door deze discussie de tijd ga doden.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 16/06/10, 13:23

Barulu

Dit drijfsysteem met uitzondering van de supercondensatoren werd door GM met de EV ontwikkeld en het duurde lang voordat Minato!

We weten al lang dat we door het gebruik van een motor die is ontworpen voor een spanning X op de helft van de spanning en een deel van zijn vermogen, we veel energie besparen die anders verloren gaat in warmte, er is niets heel ingewikkeld in dat voor een insider van de motorisering!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/06/10, 14:21

Baralu is een grof karakter en verdient klappen! :onheil:

Hallo tegen "deskundige econologen"
Ik zie nog steeds bezorgde mensen, in sommige forums, van de gezondheid van meneer Minato.
Ik heb twijfels over hun goede trouw ... of liever als ... twijfelachtig!


We staan ​​onszelf dit soort praatjes niet toe als we op a landen forum en vooral tegenover een van de sprekers die altijd gekwalificeerd is als een van de meest hoffelijke (Eh de oude, heb ik het mis?)

Dus wijs ik de nieuwe jongen op:

1) de uitdrukking "deskundige econoloog" wordt automatisch gegenereerd door de site: als je een klacht wilt indienen, ga dan naar Christophe!

2) Ik zal nooit toestaan ​​dat mijn goede trouw in twijfel wordt getrokken: ik heb het recht om fouten te maken (een olifant vergist zich zeer, het is bekend)

3) Ik denk niet dat ik een fout heb gemaakt: ik heb net gemerkt dat we het niet langer hebben over Mr Minato en ik maakte me zorgen, vermoedde of vreesde dat we opnieuw te maken hadden met een hoax, vaak in dit gebied. Ik ben een van de mensen op deze site die niet gewend is om blazen voor lantaarns te verwarren.

4) we zijn allemaal klaar om te leren: je zou beleefd zijn gekomen met een link op een document, je zou me dit bericht hebben gespaard!

5) door toe te geven dat je gelijk hebt (wat ons uiteindelijk gelukkig zou maken), bewijs het! (Niet dat er nieuwe motoren zijn die ... maar dat deze motoren direct geïnspireerd zijn of heel dicht bij de Minato, als deze ooit heeft bestaan)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 16/06/10, 15:16

hallo baralu
slechts twee berichten en voor mij heb je geen geloofwaardigheid.
je hebt geen haalbare bronnen van wat je zegt: mijn verwarmingstechnicus, een verkoper van Danfos met wie ik koffie drink ...
De waarheid is dat Mr. Minato

en natuurlijk ken je de ware waarheid, en natuurlijk leer je ons een les en neem je ons mee voor c ...
Ik zie dat ook jij in totale onwetendheid bent en de meest destructieve ....... domheid ...
- waarom waren de motoren van elektrische auto's ineens zo efficiënt?
- Waarom had mijn warmtepomp een efficiëntiecoëfficiënt die was toegenomen tussen de oude doc (2 jaar) en de aankoop?
- Waarom hebben tramlijnen minder motoren, verbruiken ze minder en gaan ze sneller ....?
- Waarom verbruikt het huishoudelijk apparaat steeds minder, tot het punt dat er een revisie van het klassensysteem komt?
nog een onzin: de meeste van deze motoren zijn anders.







Met dit antwoord hoop ik een einde te maken aan jaren van achterdocht, twijfel, valse beschuldigingen, denigratie, jaloezie.

"het voelt zo goed om slechte dingen over anderen te zeggen"
en het gaat door ... ik weet het ... geloof me enz ... enz
Kent u "Bombardier", de vliegtuig- en treinfabrikant?
en om de pil te halen, citeren we een of twee bekende motorfabrikanten die nooit over Minato praten!
en nog steeds zonder enig bewijs of bronnen.

Minato is slechts één uitvinder van de anderen .... Minato heeft niets uitgevonden, hij is gewoon verbeterd ..
enige tegenstrijdigheid in het voorbijgaan



We kennen allemaal (hoop ik) het commerciële leidmotief dat de verzamelde gegevens van de concurrentie negeert en door het te markeren als innovatie thuis ...
we verdrinken het gif nog steeds een beetje ...
Ik heb net de vraag gesteld aan het "danfoss" -fabriekstak bij mij in de buurt, de vertegenwoordiger (met wie ik koffie drink): "minato..ja, maar bij ons zeggen we permanente magneet", dat is meer pro"
de verkoopvertegenwoordiger van een "danfos" -tak ... een andere bron met 2 ballen.
mijn interesse: dat mijn factuur de laagste is, dan klinkt het voor jou als het klinkt alsof het Monita of de betoverende Merlin of Minato is die wie of wat heeft gemaakt
als het niet uitmaakt, waarom zeg je dan iets ... door je voor te doen als dwazen
de belangrijkste attractie is dat ik door deze discussie de tijd ga doden.
wat een onbeschoftheid. voor de mensen die je lezen en vooral jezelf in diskrediet brengen

de waarheid is elders .. maar zeker niet thuis :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten