Nieuwe stroomgenerator, serieus of niet?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Patou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 21/12/04, 07:52
x 4

Nieuwe stroomgenerator, serieus of niet?




par Patou » 27/11/11, 19:32

hallo allemaal

Ik vind deze generator erg interessant
het wist de tegen-elektromotorische kracht uit.
een ringkerntransformator moet worden geroteerd in een magnetisch veld
herstel vervolgens de elektrische stroom met borstels.

http://www.magnetosynergie.com/Pages-Fr ... que-01.htm

4 PDF-bestanden geüpload

tot binnenkort

Patou
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 27/11/11, 19:46

Nog iemand die de verbeeldingskracht heeft om de studenten natuurkunde vast te houden en te controleren of ze de geleerde kennis hebben geassimileerd, die Amédée Bourva beschouwt als een achterhaald idee van het 3e millennium!!!
Toch gebruikt hij computers die gebruik maken van deze basisprincipes die hij verwerpt!!!

Faraday had soortgelijke gevonden en Einstein had de wederzijdse transformatie tussen elektrische en magnetische velden ontdekt volgens de snelheid van het gekozen frame!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/11/11, 22:18

Ik sluit onmiddellijk of?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/11/11, 23:24

Waarom sluiten?

Toegegeven, hij is een genie en het is verrassend dat hij niet aan een prototype sleutelde. Laat dit topic vanzelf uitsterven. Misschien zijn ook enkele reacties interessant.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten