Eolution 2kw shenzou windturbine

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
BERNARD John
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 17/12/08, 10:21
Plaats: 44810 HERISCH

Eolution 2kw shenzou windturbine




par BERNARD John » 07/09/10, 21:21

Ik ben hier om je wat nieuws te geven over mijn installatie. Zoals iedereen weet heb ik veel problemen gehad met dit materiaal en de importeur. Voor dat laatste is het onmogelijk om een ​​gemeenschappelijke basis te vinden en ik vraag me ook af of dit bedrijf nog bestaat. Voor de windturbine ben ik er uiteindelijk in geslaagd het balanceringsprobleem op te lossen door vooral het porositeitsprobleem op te lossen (en ja meneer Karzoc). Ik heb bootverf gebruikt en sindsdien is het onberispelijk. Voor het balanceren heb ik 3 bewerkingen uitgevoerd: één op het gewicht van de bladen, één op het balanspunt en één op de massa. Sindsdien is de windturbine veel stabieler. Voor de rentabiliteit van het systeem hebben we samen met de firma ELECOLOGIK 4 zonnepanelen geïnstalleerd. Dit systeem maakt het mogelijk om gemiddeld 1KW8 per dag te leveren, om de windturbine op elektrisch vlak te stabiliseren en eventueel te regelen. Ook heb ik de windturbine op 15 m gemonteerd, wat betere prestaties geeft en vooral voorkomt dat de windturbine een windwijzer wordt. Na 2 jaar draait mijn windturbine nog steeds, wat bij anderen niet het geval is, dankzij de competentie en ernst van Elecologik. Om dan te zeggen dat het winstgevend is, verre van dat is het niet de 650 kW/jaar van dit gemengde systeem die een investering van 12000 euro winstgevend zal maken. Daarnaast zou ik graag willen weten hoe ik te weten kan komen over de mensen die op mijn berichten reageren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 07/09/10, 21:49

Het zou fijn zijn als uw sites iets minder bedrijfsnaam en/of merk apparatuur in uw berichten zouden hebben staan, want eerlijk gezegd lijkt het bijna op spam.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 07/09/10, 23:06

Forhorse schreef:Het zou fijn zijn als uw sites iets minder bedrijfsnaam en/of merk apparatuur in uw berichten zouden hebben staan, want eerlijk gezegd lijkt het bijna op spam.


Velen van ons zullen zich de problemen herinneren die Bernard Jean heeft ervaren met deze Chinese windturbine en weten heel goed dat zijn opmerkingen geen SPAM zijn en ik denk dat het goed is om degenen te noemen die hebben geholpen zijn problemen op te lossen!

Het zou waarschijnlijk beter zijn om de links te vermelden waar dit onderwerp is behandeld.

https://www.econologie.com/forums/achat-et-m ... 10-30.html

https://www.econologie.com/forums/eolienne-c ... 01-10.html
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten