Energies Investeringen en Samenwerkingen: Betz verslagen???

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Abennor
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 30/11/09, 22:18

Energies Investeringen en Samenwerkingen: Betz verslagen???




par Abennor » 18/05/10, 17:23

Bonjour à tous

Momenteel ben ik op zoek naar werk, ik ben momenteel regelmatig of zelfs de hele tijd op internet en soms dwaal ik af van mijn zoektocht naar een baan ^^'

Zoals ik ooit heb gepost, probeer ik eindelijk een dynamo voor een windturbine aan te passen, dus ik leer meer over windenergie. Betz-limiet en alle trillingen (verbinding, kronkeling, bladprofiel, verticaal of horizontaal enz., enz.)
En vandaag val ik hier die mij meeneemt

Ik heb op de site gezocht, maar zag niets over deze windturbines. Omdat de informatie meer dan een jaar oud is... maar geen van beide, of anders, het zit diep in de onderwerpen en ik weet niet hoe ik moet zoeken... moeilijk om een ​​baan te vinden mouahahaha.
uh... ik dwaal af. Serieus, wat denk je ervan?
Omdat ik hun patent niet heb gevonden, moet het geregistreerd zijn onder een barbaarse naam, anders dan windturbine of alternator, ik denk dat dat het probleem is. Als dit een herhaling is. voor info Het spijt me, maar ik zou graag de link willen hebben waar je het hebt besproken.

raahh toch is het overschrijden van de Betz-limiet voor een niet-vierkante windturbine een droom die uitkomt.

aby
0 x
Een probleem
Geen oplossingen?
Geen probleem ^^
----------------------------
Nu ik erover nadenk, was het de eerste slapper die het werk uitvond.
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 251-gasten