Nieuwe Energiesubsidie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
tipo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 01/02/10, 14:37

Nieuwe Energiesubsidie




par tipo » 01/02/10, 14:55

Dag iedereen. Ik heb een huis gekocht om te renoveren dat ik zelf ga opknappen. Ik wilde weten welke subsidie ​​er mogelijk zou zijn zonder beroep te doen op bedrijven.

Ik wil graag fotovoltaïsche panelen en een condensatieketel plaatsen!

Dank u bij voorbaat
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/02/10, 15:00

Helder en duidelijk antwoord: in Frankrijk wordt geen subsidie ​​verleend in auto poses behalve de premie voor de kachels geloof ik...

Welk bedrag aan kosten valt onder de heffingskorting?

De belastingvermindering is van toepassing op de prijs van apparatuur en materialen, exclusief arbeid, met uitzondering van het speciale geval van het plaatsen van isolatiemateriaal voor ondoorzichtige muren. De installatie moet worden uitgevoerd door een bedrijf en er moet een factuur (of een attest afgeleverd door de verkoper of de bouwer van de nieuwe woning) met vermelding van de in het besluit vereiste kenmerken worden opgesteld voor de belastingdienst.
In het geval van aanvullende overheidssteun voor de aanschaf van apparatuur (regionale raad, algemene raad, ANAH, enz.), wordt de belastingvermindering berekend op de uitgaven voor de aanschaf van apparatuur, inhoudingen op overheidssteun, volgens de methoden die in de belastinginstructie zijn gedefinieerd.



Hier is een bestand + links over subsidies (eigenlijk belastingverminderingen):

https://www.econologie.com/credits-d-imp ... -3598.html

Houd er rekening mee dat dit momenteel aan het veranderen is.
0 x
tipo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 01/02/10, 14:37




par tipo » 01/02/10, 15:07

Arf... snelle reactie in ieder geval, bedankt dat is leuk

Dus stierf hij voor dat alles...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/02/10, 20:02

Ja, maar zo is het...

En raden of in het algemeen doorgeven van het equivalente bedrag aan heffingskorting of steun?

In de zak van de installateur...dan in zijn te betalen belastingen/BTW...

Met andere woorden: onrechtmatige subsidiëring drijft de publieke prijzen alleen maar op (en houdt ze dus hoog)... Maar zeg het vooral niet, politiek gezien is het niet correct.

In feite is het een vicieuze cirkel voor de staat die noodzakelijkerwijs een deel terugkrijgt van wat hij "lijkt te hebben gegeven"...

Het is een veilige gok dat de olielobby's en Edf de laatste zijn... anders zie ik niet in waarom de staat zelfinstallatie niet zou subsidiëren...

In sommige zeer specifieke gevallen is het mogelijk, maar het is zeldzaam.
0 x
helenedesgrottes
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 06/02/10, 18:51
Plaats: Parijs

ANAH ADEME subsidie




par helenedesgrottes » 06/02/10, 18:58

In feite zijn er veel hulpmiddelen om de energie-efficiëntie van woningen en efficiënte verwarmingsinstallaties te verbeteren. Ze zijn soms inkomensafhankelijk.

Op deze pagina staan ​​alle beschikbare hulpmiddelen voor individuen: efficacience-energetique.com/content/view/62/75

Deze pagina zou vooral interessant moeten zijn om de vraag te beantwoorden:
energie-efficiency.com/content/view/60/

Prettige avond
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 06/02/10, 19:17

Het ANAH-blad spreekt van "werken". Er staat "facturen van service providers" (en niet: "hardware provider"). Dus het zou me verbazen als het werkt als je het zelf doet. Maar dit wordt niet expliciet vermeld. Dus je moet erachter komen.

Voor heffingskortingen moet dit natuurlijk door bedrijven gebeuren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 12/02/10, 21:38

Lange tijd is het noodzakelijk om de fabricage te subsidiëren uit een onuitputtelijke bron van 100% schone energie, maar ze subsidiëren doodlopende projecten.
0 x
SM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/02/10, 22:36

Je hebt ze gebroken Mikhail... sinds 2005!

Als je nog steeds geen duif hebt gevonden om één van je prototypes te betalen, kan daar een (goede) reden voor zijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 13/02/10, 05:34

Christophe schreef:Je hebt ze gebroken Mikhail... sinds 2005!

Als je nog steeds geen duif hebt gevonden om één van je prototypes te betalen, kan daar een (goede) reden voor zijn...

Ik heb de prototypes niet nodig en ik ben niet op zoek naar de duiven. De duiven betalen de COXNUMX-taks en de rekeningen.
Als je een van deze duiven wilt zien, kijk dan in de spiegel.
0 x
SM
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 13/02/10, 09:04

Mikhail schreef:Ik heb de prototypes niet nodig


De moeilijkheid van je passie is dat je zowel de globale visie als de visie op de details moet behouden. Maar een prototype of echte tests, hiermee kunt u controleren of u niets bent vergeten: het gebeurt zeer zelden, om niets te vergeten...

En aangezien niet iedereen jouw passie deelt, komt alle kritiek die je maakt bij je terug... versterkt. Je kunt anderen niet veranderen. Je kunt ze alleen helpen, maar alleen als ze erom vragen.
0 x
Tot ziens!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 250-gasten