Exterieur isolatie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
killkiller
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/11/09, 22:16

Exterieur isolatie




par killkiller » 11/11/09, 18:57

Ik heb een beetje geleerd over de buitenisolatie, ik zou voor dit type isolatie willen kiezen of er werd mij verteld dat je de locatie van de isolatiepanelen op de coating kon zien verschijnen.
De isolatie moet 15 cm van de grond stoppen? Dit verandert het uiterlijk van de buitenkant door een offset naar de grond te creëren?
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Re: Buitenisolatie




par aerialcastor » 11/11/09, 22:42

killkiller schrijft:Ik heb een beetje geleerd over de buitenisolatie, ik zou voor dit type isolatie willen kiezen of er werd mij verteld dat je de locatie van de isolatiepanelen op de coating kon zien verschijnen.


Nooit van gehoord. Het is in ieder geval duidelijk dat de gevelmaker een slechte baan heeft. Er zijn tal van prestaties in Frankrijk en vooral in het buitenland.

Killkiller schrijft:De isolatie moet 15 cm van de grond stoppen? Verandert dit het uiterlijk van de buitenkant door een offset naar de grond te creëren?


Nee, integendeel, de isolatie moet langs de basiswand afdalen om een ​​koudebrug te voorkomen. Deze isolatie moet gebeuren met een materiaal dat vocht ondersteunt, dus PU, PSe of beter kurk (maar €€€).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten