Lamp die vanaf een bepaalde tijd niet meer verbruikt

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
sangonesalle6
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 08/09/09, 17:03

Lamp die vanaf een bepaalde tijd niet meer verbruikt




par sangonesalle6 » 08/09/09, 17:25

Hallo, een vriend die in Duitsland woont, gaf me lampen waarvan hij zegt dat ze na een tijdje niet meer verbruiken als ze branden (meer precies als ze warm zijn). Het is waar dat we niet op de doos hebben geschreven - 80%. Maar de rest gaat, dus ik begrijp er niets van. de merken zijn: Müller-Licht en Klimmabox
0 x
Lounes
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 24/07/09, 19:08




par Lounes » 08/09/09, 18:54

Hallo !
Ik heb dit soort lamp eerder gezien. Ik weet niet wat erin zit, maar het is zeker erg vervuilend ... kun je ons meer informatie geven over de samenstelling? [indien aangegeven op de verpakking]
[het verbruikt niet langer na een bepaalde tijd, maar het verbruikt veel eerder om energie op te slaan, noodzakelijkerwijs. ]
0 x
sangonesalle6
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 08/09/09, 17:03




par sangonesalle6 » 08/09/09, 23:46

er zit op de doos 4x11w e27 6000h 95mA 550lm. er is ook energiecode A, RoHS (beperking van het gebruik van bepaalde gevaarlijke stoffen in elektrische en elektronische apparatuur)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten