Suggestie hiervoor forum

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Suggestie hiervoor forum




par Grelinette » 19/08/09, 09:36

Ik kom hier regelmatig langs forum om informatie en technisch advies te zoeken over technologieën die ik probeer te implementeren in de context van "home DIY" of educatieve workshops met kinderen.

Elke keer als ik alle opmerkingen doorloop en kopieer en plak ik de forum naar een tekstverwerker verwijder ik de irrelevante opmerkingen en maak een bestand voordat ik aan een nieuwe creatie begin.

Hoe dan ook, hier is mijn suggestie (die gericht is op beheerders!):

Het zou heel praktisch zijn om een ​​pictogram te hebben waarmee u een volledig onderwerp in één downloadbaar bestand kunt terugvinden.
Het PDF-formaat ziet er goed uit, maar is moeilijk aan te passen.
Het uiteindelijke doel zou zijn om de pagina's te kunnen selecteren om alleen datgene te pakken wat nuttig is en om het dossier te kunnen vervolledigen als het debat verdergaat.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/08/09, 09:39

Het genereren van .pdf (per definitie statisch) van de discussies over de forum is niet gepland.

Aan de andere kant zal een van de belangrijkste doelstellingen van de econologische vereniging (statuten en RI zijn afgerond) juist het opstellen en publiceren van samenvattende documenten zijn, met in het bijzonder, in het begin, de synthese van bepaalde onderwerpen van de forums.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 19/08/09, 09:50

Geweldig nieuws ! Beeld Hoe te bestellen? : Cheesy:

Nb: Ik hoop dat u van plan bent samenvattende documenten te produceren die rekening houden met het technische kennisniveau van de lezer. Ik ben vooral geïnteresseerd in de collectie “For Super Dummies”. : Mrgreen:
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 19/08/09, 20:57

Grelinette schreef:Geweldig nieuws ! Beeld Hoe te bestellen? : Cheesy:

Nb: Ik hoop dat u van plan bent samenvattende documenten te produceren die rekening houden met het technische kennisniveau van de lezer. Ik ben vooral geïnteresseerd in de collectie “For Super Dummies”. : Mrgreen:


"Bestellingen plaatsen" : Mrgreen:
We konden al enkele belangrijke interessegebieden identificeren die een omweg waard zouden zijn. Waarom niet, een Post / voorstel / stem voor interesse / aanvraag voor de "missie".
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 19/08/09, 21:54

+1 Vliegtox

En hoe zit het met de verkoop van informatie tegen een passende (redelijke) prijs, zodat de vereniging kan overleven?

miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/08/09, 22:21

...en laten we de afgeleide producten niet vergeten: het t-shirt, de foto van Christine en Christophe, de zeefdrukmok, de pen..... :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/08/09, 10:04

Yeah, : Cheesy: Ik zou graag de zonnekap willen zien Olifant

Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/08/09, 11:12

Eh, ik denk niet dat hypermechaniseren echt bevorderlijk is voor het imago van de vereniging...

Maak een paar gemarkeerde T-shirts of potloden ja...maar gadgets zoals de zonnekap meh meh...

Ten slotte is het slechts mijn mening: het is de democratie van de CA die wat zal zeggen : Cheesy:

ps: dat de leden van de CA maar eens naar het CA-gedeelte moeten kijken, want er is iets nieuws...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 21/08/09, 09:28

Bonjour à tous,
Ik ben blij dat mijn opmerking bij u interesse en suggesties heeft gewekt.

Dat gezegd hebbende, denk ik nog steeds dat mijn oorspronkelijke idee van een snel downloadpictogram voor een onderwerp met opmerkingen in een standaardformaat interessant is:

omdat ik op dit moment bijvoorbeeld een windturbine aan het bouwen ben en ik struikel over een heleboel details die in bepaalde berichten worden behandeld, zou het leuk zijn als in slechts 1 klik... zip (de pinguïn of verdomd de vis , het is volgens !) http://fr.wikipedia.org/wiki/Paf_le_chien : Cheesy: ...ik een compleet dossier kan raadplegen tijdens mijn zondagse knutselwerkjes!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 21/08/09, 14:07

LOL de varianten...eerlijk gezegd...

Grelinette, stel me gerust, weet je ceci ?

Omdat je zo verloren lijkt...
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 295-gasten