Bouw van methanizers in Afrika

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
rantanplan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 23
Inschrijving: 18/09/05, 22:31

Bouw van methanizers in Afrika




par rantanplan » 01/10/05, 10:21

kunnen we ze anders van koeien geven?
Wie scheet het meest??
:knipperen:
rantanplan
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/10/05, 16:27

welkom
Eric, je project is geweldig, ik hou van Afrika en ik steun je 100/100, maar pas op dat je geen fouten maakt (we kunnen snel, met veel goede wil, een dorp vermoorden). Ik zag in je bericht dat je zei hergroeperen het vee, om intensief te doen; je brengt ze als ze je volgen naar de ramp. Gezien de hygiënische toestand van het vee in Kameroen, zullen er de komende weken epidemieën zijn die de kuddes zullen decimeren.
Ik wil je op geen enkele manier ontmoedigen (ik maak ook mada huma); maar ik heb in het verleden fouten gemaakt en gezien die de mensen die we kwamen helpen heel duur hebben gekost, dus ik ben uiterst voorzichtig geworden als een externe bijdrage past de gebruikte technieken of de manier van leven aan (zoals je zelf zegt ben niet dom, voor alles is een reden).
maakt methaan het is geweldig.
neem contact met mij op via e-mail ik kan je in contact brengen met mensen die dit doen in Madagaskar (veel armer dan Kameroen)
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
aidiv
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 20/12/04, 18:57




par aidiv » 02/10/05, 15:37

hallo, een link naar een man die een methanizer heeft gemaakt in afrika, hij legt op zijn site uit dat het heel goed werkt, maar sommige afrikaanse gemeenschappen willen de uitwerpselen niet aanraken, ze zijn heilig.

http://membres.lycos.fr/grisar/id34.htm
0 x
eric florantin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/06/05, 22:18




par eric florantin » 27/10/05, 18:46

Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn site
www.biogasproject.skyblog.com
en dan kunnen we altijd praten
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten