Tentoonstelling "energieën" school voor architectuur

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
laulau
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 27/03/09, 12:33

Tentoonstelling "energieën" school voor architectuur




par laulau » 27/03/09, 12:48

Hallo,
Ik ben een architectuurschoolstudent en lid van een ecologische vereniging. Voor het tweede jaar organiseren wij begin mei een festival, waarbij onder andere materialen, installaties etc. worden tentoongesteld rond het thema energie. Nou ja, dat was in theorie, omdat we geen fabrikanten konden krijgen die ons apparatuur wilden lenen om te exposeren. Kortom: we gaan over op plan B, een deel van de voorzieningen zelf bouwen! Ik ben verantwoordelijk voor windenergie, dus ik ben op zoek naar hoe je een windturbine kunt maken. Ik reisde de forum, en andere sites, maar ik ben een beetje verdwaald... Er zijn inderdaad verschillende problemen: het budget (zeer beperkt), de configuratie van de school (waar we de windturbine zouden kunnen plaatsen, zal op een afgesloten plaats staan ​​(kleine stallen van de koning van Versailles voor degenen die het weten!). Tenslotte willen we graag dat de werking van de windturbine zichtbaar is (ding dat oplicht, dat beweegt, nou ja, niets groots, maar laat het leuk zijn!), en dat kan' Ik weet helemaal niet welk vermogen de motor moet hebben, ...
Kortom => pompeus! :|

wil jij me een handje helpen?
merci!
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 223-gasten