Vraag rond godin houtkachel

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
geen kleine robot
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 07/03/09, 00:24
Plaats: pure Vogezen

Vraag rond godin houtkachel




par geen kleine robot » 07/03/09, 00:33

Hallo allemaal.

Ik ben hier allemaal nieuw in forum omdat ik een vraag heb en ik denk dat ik hier de antwoorden zal vinden.

Ik ben momenteel huurder en aangezien er een open haard is, wil ik graag een houtkachel gebruiken.

Alleen, ik kan mezelf niet toestaan ​​om een ​​model te nemen voor 800 €, dus ik kijk aan de kant van de gelegenheid, maar ik zou graag wat advies willen.

Mijn vraag is: is er iets speciaals om naar te kijken voordat je een tweedehands houtkachel koopt ???

Ik heb een advertentie gevonden:

Beeld

De reputatie van Godin is niet meer weg te denken, dit model komt overeen met de oppervlakte van mijn appartement en het is niet ver van huis.

Dank u bij voorbaat .
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 07/03/09, 08:46

Hallo Nono,
Als u de econologie-zoekmachine gebruikt, zult u zien dat er veel berichten zijn die u antwoorden zullen geven.
(Onderaan de pagina staat 'trefwoord' vermeld)
Hier is al een bericht dat ik heb gevonden
https://www.econologie.com/forums/avis-sur-p ... 94-50.html
Veel leesplezier :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 298-gasten