FRANKRIJK GEOTHERMIE: vereniging van slachtoffercliënten

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
FG geschillen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/03/09, 08:49

FRANKRIJK GEOTHERMIE: vereniging van slachtoffercliënten




par FG geschillen » 02/03/09, 09:00

: Cry: Onze vereniging brengt - in heel Frankrijk - klanten van slachtoffers samen FRANKRIJK GEOTHERMIA en haar dealers om hun rechtsmiddelen en procedures te organiseren en uit te voeren.
Leden van de "Collectief van FRANCE GEOTHERMIE-cliënt-slachtoffers"de mogelijkheid hebben om enerzijds civielrechtelijke stappen te ondernemen tegen de moedermaatschappij FRANKRIJK GEOTHERMIA en anderzijds in burgerlijke of strafrechtelijke procedures tegen de plaatselijke concessiehouder waarvan zij het slachtoffer zijn.

De vooroordelen van onze leden zijn van verschillende aard: slechte dimensionering van installaties en bijgevolg offertes, slecht vakmanschap, verlaten van werkterreinen (in het geval van failliete FG-dealers), inefficiënte verwarmingssystemen en oververbruik van kWh aan de warmtepomp, slecht ontwerp en / of constructie van inzamelingssystemen en boren, verkeerde berekeningen van belastingkredieten, gebrek aan respons op formele kennisgevingen per aangetekende post, mondelinge beloften om verlaten sites die al zijn betaald te upgraden ... gedeeltelijk opnieuw gefactureerd door de "concessiehouder-gemakswinkel" van het aangrenzende departement. .

Uiteindelijk variëren de vooroordelen van de slachtoffers van slachtoffers van 3.000 tot 80.000 euro exclusief schadevergoeding ...

Bezoek de website van onze vereniging om niet dezelfde fouten te maken als wij hebben gemaakt. Als u zich zorgen maakt over deze tegenslagen, kunt u zich bij ons aansluiten om uw effectieve rechtsmiddel via onze vereniging te implementeren door het formulier op de "contact" -pagina op onze site in te vullen. http://www.collectif-france-geothermie-74.com/
Dernière édition par FG geschillen de 02 / 03 / 09, 13: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 02/03/09, 10:15

Nou ja, dit zijn de "tegenslagen" van een beursnotering en 3-cijferige groei in een paar jaar ...

Ik plaatste de link naar de oproep om getuige te zijn van de UFC van Frankrijk Géothermie: http://www.quechoisir.org/pages/appels- ... 3604D3.htm

Dit artikel op uw site laat duidelijk zien dat de storingen ook intern zijn voor FG, wanneer we onze franchisenemers op deze manier behandelen, is het niet verrassend dat we sommige van onze klanten als shit behandelen:

Beeld

Nu is 200 ontevreden klanten op 12 "slechts" 000% ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 02/03/09, 10:55

FG staat niet op de beurs, eindelijk moet het niet gebeuren ... maar ik weet zeker dat ik een paar maanden geleden een info in dit genre heb gelezen (vermelding op de vrije markt waarschijnlijk)!
0 x
FG geschillen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/03/09, 08:49

Reactie van de voorzitter van het FG & Victim Client Collective




par FG geschillen » 02/03/09, 13:36

Bedankt Christophe. Onze verzameling getuigenissen van de slachtoffers van FG-klanten genereerde in de afgelopen week van februari 20 reacties via abonnees, zelfs voordat de Que Choisir-kiosk in maart werd vrijgegeven ...

Met vriendelijke groet,

Dominique Lebrun

Code: kiezen

contact @ collectif-france-geothermie-74.com
0 x
jaffry26
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 30/03/10, 13:09




par jaffry26 » 01/04/10, 13:06

Gelukkig zijn er dingen veranderd sinds ...
Ik vraag me echt af of sommige mensen die geld hebben toevertrouwd om hen te verdedigen, hun zaken hebben gewonnen?
:frons:
het is niet ongebruikelijk dat consumentenverenigingen worden opgericht, waarbij het natuurlijk gaat om het geven van geld voor gerechtskosten en dat de "penningmeester" zijn brood verdient. Ik zeg niet dat dit het geval is voor deze vereniging, maar we kunnen nooit voorzichtig genoeg zijn, zoals hier wordt opgemerkt (we vinden ook meneer Lebrun, zou hij hier belang bij hebben?!) http://forums.france3.fr/france3/Le-forum-des-regions/association-geothermie-juridique-sujet_1678_1.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
RV45
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 89
Inschrijving: 05/03/06, 09:10
Plaats: 45 Orleans FRANKRIJK
x 1




par RV45 » 03/10/10, 15:20

Hallo,

Weet je waar France Géothermie is en het collectief van defensie werkt de site niet meer?
0 x
Met vriendelijke groet RV45 : Lol:
Mijn Zonne-installatie
Mijn PAC faciliteit
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/10/10, 00:11

Scam in de scam of verkeerde informatie ???????
de website van de vereniging is verdwenen !!
http://attentionalassociationfrancegeot ... press.com/
Ik geloof dat veel mensen hen vertrouwden en dit collectief controleerden. Ik stel me ook voor dat ze voor de gek werden gehouden door gedwongen te worden een collectieve aanpak te volgen en te wachten op concrete acties. Vandaag werd ik zonder al te veel moeite gerepareerd met een andere France Géothermie-dealer: wat ik net vroeg was om mijn werk af te hebben en voor de winter te verwarmen! Ik denk dat als ik in contact was geweest met dit collectief, ik niet alleen 1 euro zou hebben verloren, maar dat mijn werk ook niet had kunnen worden voltooid, wetende hoeveel tijd justitie in beslag neemt.
0 x
dbercy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 18/07/09, 19:38




par dbercy » 29/11/10, 20:26

tot op heden verkeert FG ook in slechte staat: in back-up procedure !!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 298 gasten