Zon-PV en thermische energie: reis naar China

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
nihaogroep
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/10/08, 06:11
Plaats: Sjanghai

Zon-PV en thermische energie: reis naar China




par nihaogroep » 14/10/08, 06:17

Hallo,
Sinds begin 2007 zijn wij actief in de zonne-energiesector in China. We hebben voor verschillende Europese bedrijven in sourcing gewerkt en we hebben veel spelers in de sector ontmoet.

Vandaag bieden we een bezoekopdracht aan: "SOLAR BUSINESS PROGRAM". Het doel van dit zakenbezoek aan China is om ons netwerk open te stellen voor onze klanten en hen kennis te laten maken met Chinese fabrikanten en hun productielocaties: wereldleiders en exporterende kmo's.

In december van dit jaar vindt een eerste Franstalige sessie plaats. We bieden een zeer aantrekkelijk tarief van 2000 € / persoon all-inclusive in China.

Als de sector u interesseert en u wilt de kansen op de Chinese markt ontdekken, neem dan contact met ons op via e-mail op de volgende adressen:
- solarproject.ediliance@gmail.com (Lina)
- guide.conseil@gmail.com (Geoffrey)

Tot ziens in China!
0 x
nihaogroep
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/10/08, 06:11
Plaats: Sjanghai




par nihaogroep » 21/10/08, 04:52

We zijn ook beschikbaar om product- / prijskansen met Chinese producenten te analyseren.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten