Een varende wind turbine, wind tot nagel!

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

Een varende wind turbine, wind tot nagel!




par Lietseu » 30/09/08, 15:17

Nou, iemand heeft het gedaan, het is niet nodig om de nenet te breken!

Wie heeft de middelen om het te bouwen?


Ik zal daarom kort zijn:



Met vriendelijke groeten van Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 30/09/08, 15:34

Helemaal niet slecht!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/09/08, 15:47

Ik moet zeggen dat ik het probleem op mijn manier aan het graven was ...
Maar daar hoef ik je mijn plannen niet meer te geven, aangezien dit ding al mijn verwachtingen overtreft.
Het zal inderdaad niet te duur zijn om te bouwen, het zal in (bijna) alle weersomstandigheden kunnen draaien en ... het is absoluut GEWELDIG, ik laat het je weten als ik andere echo's heb van de windturbine op 5 wieken , of we denken aan de mogelijkheid om bladen te maken met variabele geometrie....

Groeten uit Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 30/09/08, 15:49

Bladen met variabele geometrie ???
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/09/08, 15:59

Nou ja! Wil je dat ik het vet loslaat?
Wil je al mijn wanen zien?
Ik heb werk in perspectief, ik heb een probleem, ik moet alles formatteren om het leesbaar te maken en ik heb even de aardappel niet, de gevolgen van mijn motorbak...
Ik heb de hele nacht nauwelijks geslapen, want ik speelde gistermiddag elektricien met een goed hart, resultaat, pijn kwam me prikkelen "touto la note"

Groeten uit Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 30/09/08, 16:02

Ik wist niets van je motorbox!

Wacht, ik ga je een boost geven !!!

Ga coco je bent heet daar !!! Beeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/09/08, 16:08

Wie gaat onze "buitengewone gentleman's club" aan deze idioten laten zien?
Ze zijn niet actueel, : Cheesy:

IEA: $ 45 biljoen om hernieuwbare energiebronnen te ontwikkelen
(src: AIE)
Het Internationaal Energieagentschap (IEA) roept besluitvormers op om krachtige maatregelen te nemen om ervoor te zorgen dat 50% van de elektriciteitsvoorziening in de wereld uit hernieuwbare energiebronnen komt. Een hoog niveau, maar het Agentschap acht het noodzakelijk om de CO2-uitstoot tegen 2050 te halveren en de gevolgen van klimaatverandering te minimaliseren.
Om een ​​dergelijk doel te bereiken, zal tegen 45 000 biljoen dollar aan investeringen nodig zijn, schat een nieuw rapport dat maandag in Berlijn is gepresenteerd. Voor Nabuo Tanaka, directeur van het IEA, gaat het er vooral om bestaande uitgaven om te buigen naar hernieuwbare energie. "We denken niet dat het een hoog bedrag is", zei hij.

Om dit te bereiken is "ongekend politiek engagement en een effectief ontwerp en implementatie nodig". "Slechts een beperkt aantal landen heeft een effectief beleid ter ondersteuning van hernieuwbare energie geïmplementeerd, er is een groot potentieel voor verbetering."

Voor het eerst heeft het IEA een vergelijkende studie uitgevoerd van de systemen die over de hele wereld zijn geïmplementeerd om hernieuwbare energie te promoten. Uit de analyse blijkt dat sommige landen de afgelopen jaren aanzienlijke vooruitgang hebben geboekt, wat heeft geleid tot een aanzienlijke uitbreiding van de markten.

De studie omvat 35 landen, waaronder de leden van de OESO en de BRICS-landen: Brazilië, Rusland, India, China en Zuid-Afrika, en beschouwt de drie sleutelposities in energieproductie: elektriciteit, verwarming en transport. In 2005 vertegenwoordigden deze 35 landen 80% van de commerciële productie van hernieuwbare elektriciteit, 77% van de hernieuwbare verwarming (exclusief traditioneel gebruik van biomassa) en 98% van de hernieuwbare brandstof.

Het rapport benadrukt met name de obstakels die de snelle uitbreiding van hernieuwbare energiebronnen belemmeren en de kosten van hun ontwikkeling verhogen.

"Een prijs op koolstof zetten is niet genoeg", stelde Tanaka. "Om een ​​soepele en efficiënte overgang naar de integratie van hernieuwbare energiebronnen in massamarkten te bevorderen, moet het beleid voor hernieuwbare energie worden ontworpen rond fundamentele principes, ingebed in voorspelbare, transparante en stabiele politieke principes, en geïmplementeerd. werkt via een geïntegreerde aanpak. "

Volgens de studie zou het beleid voor hernieuwbare energie 5 basisprincipes moeten weerspiegelen:

Het wegnemen van niet-economische barrières, zoals administratieve procedures, barrières voor netwerktoegang, slecht ontwerp van de elektriciteitsmarkt, gebrek aan informatie en training, en de strijd om sociale acceptatie (NIMBY: "Not in my garden")
De behoefte aan een voorspelbaar en transparant ondersteuningskader om investeringen aan te trekken.
De introductie van overgangsprikkels, die in de loop van de tijd worden verlaagd, om technologische innovatie aan te moedigen en te volgen en technologieën snel naar een concurrerende markt te brengen.
De ontwikkeling en implementatie van passende stimulansen die een ondersteuningsniveau garanderen dat specifiek is voor de verschillende technologieën, afhankelijk van hun mate van technologische maturiteit, om het aanzienlijke potentieel van het brede scala aan oplossingen te benutten.
Overweging van de grootschalige impact van hernieuwbare energietechnologieën op het totale energiesysteem, met name in geliberaliseerde markten, met betrekking tot systeemkosten en efficiëntie.
"De regeringen moeten noodmaatregelen nemen", concludeerde Tanaka. "We moedigen hen aan om zorgvuldig beleidskaders te ontwikkelen die geschikt zijn voor technologieën op verschillende volwassenheidsniveaus, en mogelijk passende prikkels toe te passen, zoals koolstofprijzen, voor meer volwassen hernieuwbare energiebronnen. Migratie naar een sterke portefeuille hernieuwbare energietechnologieën voor volledige marktintegratie is een van de belangrijkste elementen die we nodig hebben om de revolutie op het gebied van energietechnologie te realiseren. "


Loving kisses from Lietseu (x) het rijmt en zijn roeispaanachtige sandwiches en boterham!
Dernière édition par Lietseu de 30 / 09 / 08, 18: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 30/09/08, 16:13

Lietseu schreef:Loving kisses from Lietseu (x) het rijmt en zijn roeispaanachtige sandwiches en boterham!


Dit is oprispende humor, ooit ...
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/09/08, 16:13

Het meest trieste is dat ze misschien meer weten dan wij, maar ze zijn traag om te ontspannen, sommige economen zouden gekozen moeten worden voor het presidentschap van de wereld : Cheesy:
In alle eenvoud natuurlijk, eh Tof, Captain en anderen André, Remundo enz ... 8)

Ga gezond!

Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/09/08, 16:15

Gregconstruct schreef:Ik wist niets van je motorbox!

Wacht, ik ga je een boost geven !!!

Ga coco je bent heet daar !!! Beeld


Ik kan me niet herinneren erover te praten : Cheesy:

Maar daar proef ik :?

A+
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 207 gasten