Energieconversie van ether: voorgesteld schema

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Massinissa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 17/03/07, 16:19

Energieconversie van ether: voorgesteld schema




par Massinissa » 28/08/08, 20:07

Dag
Het Aharonov-Bohm-effect heeft het bestaan ​​van de vectorpotentiaal A aangetoond, de vraag die me al lange tijd bezighoudt is: hoe haal ik energie uit deze potentiaal van ether?
Ik heb hieronder enkele studies en ervaringen gegroepeerd om fysieke manifestaties van dit potentieel te ontmaskeren:
1) Aether-controle via een begrip van orthogonale velden door Rick Andersen http://gravitation.org/Start/Experiment ... fields.pdf
2) Toroïde spoelen en vectorpotentieel door Telos www.rafoeg.de/20,Dokumentenarchiv/30,Wi ... rhyme.pdf
3) Telos 'toroid coil-experiment gerepliceerd door David Mason (CTG Labs) http://www.ctglabs.com/teslos1.htm
4) Jean-Louis Naudin's A-vector toroïdetests http://jlnlabs.imars.com/vpexp/
5) Verifieer A-Vector gravitatietests door Jerry Bayles http://electrogravity.com/AVectorTest/AVecEGOK.html
6) The Motional Electric Field van Nils Rognerud http://www.electrogravityphysics.com/html/sec_2.html
7) Het Moving Charge Sensor-circuit ontworpen door Thomas B. Jones http://www.ece.rochester.edu/~jones/demos/ahern.html

Het gebruik van twee torusvormige spoelen van verschillende stralen produceert magnetische velden buiten de spoelen, terwijl normaal het B-veld binnen deze spoelen moet worden beperkt. De verliezen van insluiting zijn mogelijk maar moeten minimaal zijn, dus hoe kan de uitstoot van een metalen staaf in deze toroïden worden verklaard?
Rick Andersen's document "Controle over ether via een begrip van orthogonale velden" eindigt met een diagram met de titel "Een verschil in etherische druk creëert een gedeeltelijk vacuüm en kan hefkracht genereren": Ik denk dat dit diagram nederig kan worden ontwikkeld een echt en effectief proces om het etherveld om te zetten in vrije energie.
Geïnspireerd door dit diagram, maar denkend aan het gebruik van wisselstroom in plaats van de DC die in deze experimenten wordt gebruikt; Ik stel deze vraag aan onderzoekers: kan de ether meer zijn verstoord door wisselstroom in twee torusvormige spoelen te injecteren om meer energie van binnen en buiten deze spoelen op te vangen? De meeste energie zal natuurlijk afkomstig zijn van de conversie van het A-veld, de energie zal niet uit het niets komen en het principe van behoud van energie zou worden gerespecteerd.
Ik schetste dit 'gekke idee' in de afbeelding bij dit bericht, ik had de experimenten zelf willen uitvoeren om de assemblage indien nodig te kunnen aanpassen, meer troids gebruiken om een ​​kegelvormige bijna gesloten aan de bovenkant te vormen, zoeken de frequentie van resonantie, de spanning en de stroomsterkte voldoende voor de input, maar bij gebrek aan middelen kan ik niet meer doen dan het feit dat dit idee in doel wordt gepubliceerd. Ik wens dat je me excuseert voor dit falen.
Samenvatting van het proces:
Invoer :
Twee torusvormige spoelen met verschillende stralen worden geleverd met wisselstroom.
Output:
1) Spoelen 'B' in de luchtspleet van de torusvormige spoelen, de U-vorm van deze spoelen maakt het mogelijk om het effect van de wet van Lenz (scalaire golven produceren?) Volgens Bearden verstoren de scalaire golven het veld Ether: dus deze assemblage zal efficiënter zijn).
2) Spoelen 'A' buiten de torusvormige spoelen, ook voor spoelen van het type 'B', laten deze spoelen de stroom in één richting stromen in één draai en in omgekeerde richtingen in de andere draai, omdat de bochten liggen heel dicht bij elkaar: de EMF-ruggen worden verkleind of zelfs weggevaagd.
Een grote vraag blijft onbeantwoord: zullen de stromen die worden geïnduceerd in de spoelen 'B' en 'A' een spanning en een intensiteit hebben die hoger zijn dan die geïnjecteerd in de torusvormige spoelen?
Dit zijn mijn huidige gedachten over A-Field, ik hoop uw mening over dit onderwerp te verzamelen. Ik ga in elk geval experimenteren zodra ik de nodige middelen heb verkregen.
Ik ben niet pretentieus, ik wil alleen mijn kleine bijdrage leveren aan het veld van vrije energie.
Ik denk ook dat we het eenvoudiger moeten maken dan de MEG, Steven Mark, Perendev, ... en alle diagrammen gratis moeten geven.
Ik heb grote hoop en enorme aandacht voor anonieme onderzoekers die hun plannen en testresultaten gratis op internet uitwisselen.

Hartelijk
Massinissa
0 x
Massinissa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 17/03/07, 16:19




par Massinissa » 28/08/08, 20:09

Nogmaals, ik heb het diagram niet gepost.
Ik zal het opnieuw proberen met het IP-adres van dit bericht.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/08/08, 10:33

massinissa schreef:Nogmaals, ik heb het diagram niet gepost.
Ik zal het opnieuw proberen met het IP-adres van dit bericht.

: Lol: geen kwaad, we gingen daar allemaal heen ...

dus ik doe de mods / admin-taak:

wanneer u een bericht maakt, moet u net onder het berichtvenster "een afbeelding of een bestand invoegen op de forum, Klik hier"

ja het is niet erg zichtbaar voor NIEUWS ;-)
0 x
Massinissa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 17/03/07, 16:19

Energiediagram van A-veld




par Massinissa » 29/08/08, 12:27

Dag

A-Field energieconversieschema

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/08/08, 14:09

Holaaa!

Ether wordt alleen in religieuze teksten genoemd als de 'atmosfeer' van de ziel en in vervlogen wetenschappelijke theorieën.

Er is niet veel in de links die u publiceerde, waardoor we alleen maar kunnen denken dat er iets anders is dan magnetische velden

Ether in de oudheid

Oorspronkelijk is Ether een oorspronkelijke god van de Griekse mythologie, die zowel de bovenste delen van de hemel als zijn schittering personifieert (dit is bij ons gebleven via de klassieke poëtische taal, waar we spreken van ether voor een hemel) zuiver).

Gebaseerd op het principe dat de natuur een vacuüm verafschuwt, gebruikt Aristoteles de term ether om een ​​verondersteld vijfde element aan te duiden, dat de hemelbol vormt, in tegenstelling tot de vier klassieke aardse elementen (water, vuur, lucht, aarde).

deze dubbelzinnig zicht ether als 'materie die de leegte belichaamt' was een succes dat veel verder reikte dan de oudheid. We bespreken het nog steeds in de XNUMXe eeuw door veel verder te gaan dan het kader van optica en elektromagnetisme in min of meer aangepaste vormen: metafysici in het bijzonder in beslag genomen, maar ook de alchemisten et de tovenaars.


Ik ben ook een fan van JDR en science fiction, maar ik geloof niet wat ik niet kon verifiëren en dat bovendien niet wordt erkend in de wetenschappelijke wereld.

de notie van ether werd definitief verlaten in 1905 na de publicatie door Einstein van de speciale relativiteitstheorie

Vandaag zeggen we "absoluut vacuüm". Ik weet het, de mens houdt niet van leegte ...

Desalniettemin is het onderwerp interessant, en de eerste stap die u kunt nemen, is om een ​​montage te produceren die door iedereen reproduceerbaar is en die deze mogelijkheid zou benadrukken om het traject van een laser te wijzigen of de zwaartekracht te overwinnen, of om een ​​depressie te creëren (het wordt gemeten) of andere vreselijke effecten die worden beschreven door de onderzoekers die in je bericht worden genoemd
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 29/08/08, 14:22

Capt_Maloche schreef:de notie van ether werd definitief verlaten in 1905 na de publicatie door Einstein van de speciale relativiteitstheorie


Het lijkt mij dat hij in 1920 terugkeerde naar dit begrip ether tijdens een conferentie aan de Universiteit van Leiden.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/08/08, 14:37

we herkennen de forum Franse septic tank : Cheesy:

Is het mogelijk dat er op een bepaalde plaats geen overtollig materiaal, + of - stabiel is? is de dichtheid van wat ons omringt altijd hetzelfde?

Orgone is een onmisbare bron van kosmische energie, alomtegenwoordig in het hart van universa met variabele dichtheid en onderscheidt zich van elektromagnetische krachten. Bio-energie is de vitale energie die al het leven op kosmische schaal bezielt en die van nature in vele vormen voorkomt. Zijn aanwezigheid in de atmosfeer werkt rechtstreeks in op levende vormen op het aardoppervlak onder het aspect van biologische energie. Orgone kan ook "Ch'i", "Prana", "Ether", 'Vital Momentum "of het vijfde element worden genoemd. Het kan neutraal" OR ", positief" POR "met een negatieve aard (DOR) zijn. L orgone kan zich concreet manifesteren in de vorm van een prachtige zomerse cumuluswolk. De wolken boven onze hoofden vertegenwoordigen meer dan waterdamp, ze concentreren zich in hun hart, een enorme hoeveelheid orgon. Deze facet orgon is eigenlijk slechts een van de vele aspecten hiervan vitale energie.

Wilhelm Reich-Don Croft
http://www.shamballa-institute.ch/orgon ... ergie.html

bovendien zijn de theorieën van Einstein grotendeels tegengesproken, Maloche!

"Gratis energie door Nikola Tesla":
ether:

Een andere westerse wetenschapper nam aan dat ruimte niet leeg was, maar gevuld met ether, en dat er in feite geen verschil was tussen ruimte en ether.

Deze man heette Albert Einstein (1879-1955). Voor hem vertegenwoordigde de ruimte "iets", het was niet "niets".

Op 15-jarige leeftijd dacht Einstein, zoals vele wetenschappers van zijn tijd, dat er inderdaad een ether was. Hij verliet later dit idee, weerleggend voor 11 jaar, van 1905 tot 1916.

Het was in deze tijd dat hij de relativiteitstheorie ontwikkelde, die een overheersende invloed op de fysica zou hebben. Deze theorie legde zichzelf op als een officieel credo; we negeerden alles wat hij later over de ether zei.

Hij uitte zich aldus in 1934: “Fysieke ruimte en ether zijn verschillende namen voor hetzelfde concept; velden zijn de fysieke toestanden van ruimte. Hij ging zo ver dat hij zei dat ruimte niet leeg kon zijn, dat ruimte een dynamisch medium is en dat het elementaire deeltjes produceert - wat hem dichter bij de oude cultuur van India en haar begrip van brengt Akasha.

Hoewel de officiële fysica de veronderstellingen van Einstein negeert, zijn er uitzonderingen. Johannes Alfven, Nobelprijs voor de natuurkunde in 1970, bevestigde in 1982 op een Nobelprijscongres in Konstanz dat de interstellaire ruimte niet leeg was, zoals algemeen werd aangenomen, maar gevuld met 99% plasma.

http://membres.lycos.fr/smees/articles/001/energi1.htm
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

Re: Energieconversie van ether: voorgesteld schema




par jonule » 29/08/08, 15:58

massinissa schreef:Geïnspireerd door dit diagram, maar denkend aan het gebruik van wisselstroom in plaats van de DC die in deze experimenten wordt gebruikt; Ik stel deze vraag aan onderzoekers: kan de ether meer zijn verstoord door wisselstroom in twee torusvormige spoelen te injecteren om meer energie van binnen en buiten deze spoelen op te vangen? De meeste energie zal natuurlijk afkomstig zijn van de conversie van het A-veld, de energie zal niet uit het niets komen en het principe van behoud van energie zou worden gerespecteerd.


Ik zal liever leunen op gepulseerde stroom:

theorie

Wanneer energie of de statische lading dynamisch worden gemaakt, vertonen ze abnormale effecten. Als het vullen van een condensator wordt beschouwd als een positieve stroom van energie, kan de ontlading hiervan worden beschouwd als een negatieve stroom van ladingen of energie.
Deze negatieve dynamische ladingsstroom heeft een positieve polariteit en probeert een boog te creëren die een positieve polariteit verschaft waartoe de stroom wordt aangetrokken.
Wanneer deze ontlading met hoge waarde gedurende korte periodes wordt gepulseerd, worden hun abnormale effecten versterkt.
Het is een ontdekking gedaan door Nikola Tesla, aangepast en benut door Edwin Gray, en het zou worden toegepast op J-Cell. Het zou de "B-Cell" moeten zijn, omdat het alle effecten van de J-Cell toont, maar terwijl het opvallend anders is in zijn ontwerp.

http://www.nrjrealiste.fr/H2O/joe%20cell%20secret.doc

> Kun je ons meer vertellen over het Aharonov-Bohm-effect?
Het Aharonov-Bohm-effect is een kwantumfenomeen dat in 1949 is beschreven door Ehrenberg en Siday en in 1959 is herontdekt door David Bohm en Yakir Aharonov: het interferentiepatroon tussen twee elektronenstralen kan worden gewijzigd door de aanwezigheid van een magnetisch veld buiten de klassieke banen van elektronen. Het Aharonov-Bohm-effect is een kwantumdemonstratie dat het (klassieke) momentum van deeltjes met lading q gelijk is aan q \ mathbf {A} waarbij \ mathbf {A} het vectorpotentieel is.

gebruikt in een elektroneninterferometer
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 29/08/08, 16:20

0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/08/08, 21:56

Het is niet dat ik het niet wil spelen, maar het lijkt me allemaal een beetje te "subtiel"

De notie van Ether bestaat eenvoudigweg om ons onbegrip uit te drukken over de verplaatsing van een object of een deeltje in een vacuüm, of van de verplaatsing van het etherische lichaam voor sommige sekten en religies

Nu, deze leegte heeft bijzonderheden die alle natuurwetten kunnen verklaren, het is als het verenigen van alle krachten in een enkele vergelijking, en ik weet dat de wereld eraan gehecht is

het is de graal van de wetenschap van de 21ste eeuw

Nu wil ik dit onderwerp volgen en ik zal beter gaan kijken wanneer u een samenstel hebt gemaakt dat is gesteld op een precisiebalans die de massa ervan varieert door eenvoudige stroominjectie
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 215-gasten