Windturbine voor gezinsgebruik

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
daniel50170
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/03/08, 22:51

Windturbine voor gezinsgebruik




par daniel50170 » 10/06/08, 19:50

Bonjour à tous,
Omdat hij me er net aan herinnerde dat ik minstens één bericht moest sturen om op de site te blijven en daar profiteer ik van...
Ik "snuffel" overal om DE elektrische oplossing te vinden om niet door de c..... te worden genomen wanneer EDF of een ander besluit (met de zegen van onze leiders) om schandelijk de prijs van elektriciteit te verhogen... maar als er zijn veel technische discussies (zeer briljant bovendien) Ik vind niet veel eenvoudige projecten die door de heer "iedereen" moeten worden uitgevoerd.
Ik las weinig artikelen over horizontale windturbines die volgens de forums zou efficiënter zijn dan de verticale...
Overwegend om te bouwen (ik wacht op de ondertekening van de authentieke akte van het land) vroeg ik om een ​​document over een van deze windturbines... tussen de 30 en 000€.
Kort ! kan net zo goed bij EDF blijven...
nou, ik vond een andere site door de links op deze site te volgen met een financiering van meer dan 10 jaar aan 186€/maand, het is beter...
Alsjeblieft... zijn er nog andere aanwijzingen?
Van harte.
Daniel.
PS: het is net als het Pantone-systeem, het is niet gemaakt voor zondagse doe-het-zelvers en dat is jammer. Als iemand van jullie in de buurt van Mt St Michel woont, laat het me dan weten...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 10/06/08, 20:37

Als u gaat bouwen, wordt uw grond dan 'onderhouden'?
Is deze al aangesloten op het elektriciteitsnet?
Zo nee, hoeveel kost deze aansluiting op EDF u?
Was het inbegrepen in de prijs van uw toekomstige constructie?
Kunt u de kosten van de windturbine niet meerekenen?
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 10/06/08, 20:44

en waarom focussen op een enkele productiewijze????
waarom niet alles door elkaar halen????
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

windturbine




par tigrou_838 » 11/06/08, 09:58

hallo en ben het eens met georges.

je moet verschillende energieën mengen, bij voorkeur eerst zonne-energie, en vooral zoals gezegd x:: goed geïsoleerd om niet onnodig te worden verbruikt of tot een volledig verlies voor de vogels.

en op het niveau van je PS ben ik het niet helemaal met je eens, het zijn juist de zondagse klussers die pantone een beetje vooruit helpen, net als andere energiebesparende methoden;


tigrou : Mrgreen:
0 x
eol77
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/06/08, 03:15




par eol77 » 13/06/08, 18:59

waarom eerst zonne-energie?
wetende dat de kilowatt geproduceerd door een zonnepaneel 4x duurder is dan die van een windturbine, zou het verstandiger zijn om een ​​windturbine te voorzien voor de hoofdproductie en de zonne-seconde voor dagen zonder wind.
0 x
FD8-10000 in de tuin
alew
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 04/06/08, 08:50




par alew » 11/08/08, 21:22

eol77 schrijft:waarom eerst zonne-energie?
wetende dat de kilowatt geproduceerd door een zonnepaneel 4x duurder is dan die van een windturbine, zou het verstandiger zijn om een ​​windturbine te voorzien voor de hoofdproductie en de zonne-seconde voor dagen zonder wind.


Over zonne-energie gesproken, ik denk dat hij het heeft over zonne-energie. Tenzij het goed was voor fotovoltaïsche panelen, dan ben ik stil, maar zonne-energie en duurder dan wind...
0 x
Avatar de l'utilisateur
minguinhirigue
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 01/05/08, 21:30
Plaats: Straatsburg
x 1




par minguinhirigue » 12/08/08, 09:06

Ik denk ook dat het nodig is om verschillende energiebronnen in overweging te nemen, want in veel regio's zijn er 6 dagen zonder wind, 6 dagen zonder zon ook, maar 6 dagen zonder wind en zonder zon! :D

Het idee is om wat meer fotovoltaïsche panelen te plaatsen en wat minder batterijen...

Voor het feit dat er aan gesleuteld kan worden, kreeg ik lucht van een humanitair contact die windturbines gaat opzetten in Venezuela. Een beetje mechanica, harsen en vezels voor boten voor de bleke... Het is dus toegankelijk voor de zondagse klusjesman.

Ik geloof dat sommige fabrikanten kits aanbieden om te monteren (onder de 12 meter mast (volgens mij) is geen speciale vergunning vereist bij het gemeentehuis). Het enige waarvoor u een professional hoeft te bellen, is om de elektriciteit terug te sturen naar EDF als u verbonden wilt blijven.

Voor zonnepanelen weet ik niet of iemand van jullie referenties heeft voor gecombineerde fotovoltaïsche en warmwaterpanelen? Ze verminderen het rendement op investeringen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten