Steun voor de oprichting van duurzame energie bedrijf

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
35florent
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 15/05/08, 11:39

Steun voor de oprichting van duurzame energie bedrijf




par 35florent » 15/05/08, 11:50

Hallo allemaal, wij zijn 2 studenten BTS-communicatie en we zijn verantwoordelijk voor een project om een ​​dochteronderneming op te richten van een KMO met een omzet van 3 miljoen per jaar, deze dochteronderneming zou gericht zijn op de verkoop van zonnepanelen, waterpompen, warmte en mini windturbine. Na onderzoek op internet zijn we op zoek naar meer informatie over leningen en hulp verleend door Europa, Frankrijk en de regio's (de onze zijn Bretagne, Ile-et-Vilaine) met betrekking tot het opzetten van bedrijven gericht op het promoten/verkopen van hernieuwbare energie. Bovendien zou ik je dankbaar zijn als je zelf nuttige informatie hebt over ons project (het is onze eerste stage en we willen het niet verpesten :p). Bij voorbaat dank.
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten