Technologie die soldaten stoort

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
gastonl2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 14/02/08, 04:14
Plaats: Maniwaki, Quebec, Canada

Technologie die soldaten stoort




par gastonl2 » 14/02/08, 16:55

:frons: Ik zoek al dertig jaar naar financiering voor een onderzoeksproject dat een zijuitlaatturbine zal ontwikkelen.
Dit project heeft de aandacht getrokken van wapenfabrikanten omdat in de gevorderde fasen van het project een ruimtelanceerinrichting deel uitmaakt van het onderzoeksprogramma.
Deze turbine zou theoretisch een dynamisch thermisch rendement van meer dan dertig procent kunnen bereiken, zelfs in een supersonische omgeving.
Hierdoor zou een lading in een baan om de aarde kunnen worden gebracht met minder dan 3% van de energie die nodig is om hetzelfde werk met raketten te doen.
Ik zou graag willen werken in het kader van een onderzoeksstichting onder auspiciën van de Verenigde Naties om de patenten van multinationale wapenbedrijven te beschermen.
Het eerste op de markt gebrachte product zou een kleine draagbare turbine van ongeveer 10 kilogram zijn, die zou worden gebruikt om de oliebranders in onze verwarmingssystemen te vervangen.
Deze zelfde turbines zouden kunnen worden gebruikt in hybride voertuigen en zouden het mogelijk maken deze te vervangen door turbines die worden gebruikt in verwarmingssystemen wanneer deze defect zijn, zodat ze kunnen worden gerepareerd.
De turbines van het verwarmingssysteem zouden worden uitgerust met een dynamo die ongeveer 25 kilowatt kan produceren en zouden worden ingeschakeld tijdens een netwerkstoring, waardoor de gebruiker een alternatieve elektriciteitsbron krijgt.
Deze turbine kan verschillende vloeibare of gasvormige brandstoffen verbranden.
Een onderzoekseenheid gaat de mogelijkheid onderzoeken om hout en andere vaste materialen als brandstof te gebruiken.
0 x
Als het nodig is, zal ik mijn leven geven om een ​​betere wereld op te bouwen.
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 14/02/08, 17:32

Dag

Eh... en het leger in dat alles


Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5242




par Remundo » 14/02/08, 17:42

Hallo Gastonl2,

:!: Als u dit soort verklaringen op internet schrijft en uw uitvinding op militair vlak echt van strategisch belang is, bent u er zeker van dat u op het moment van indiening een "vertrouwelijke verdediging" zult tegenkomen.

Dat wil zeggen dat je geen patent kunt aanvragen omdat het leger het in handen krijgt, dat wil zeggen het tegenovergestelde van het gewenste doel als ik je goed heb begrepen...

Ik wens je in ieder geval veel succes en succes met je project.

A bientôt.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5242




par Remundo » 14/02/08, 17:45

bpval schreef:Dag

Eh... en het leger in dat alles


Ciao


Ik denk dat Gastonl2 suggereert dat zijn turbine van strategisch belang zou zijn om ruimtevaartuigen met lagere energiekosten in een baan om de aarde te brengen, zoals spionagesatellieten of geostrategische "pruimen"...

@+
0 x
Beeld
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 14/02/08, 18:02

Dag

Wil je niet meer zeggen?

Waarom anders dit eerste bericht?

Cornelian keuze???

Bon moed

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/02/08, 18:28

Beste Gastonl2,

Welkom.
Ik heb je tekst 5 keer gelezen, zonder echt te begrijpen hoe een turbine het mogelijk zou maken om een ​​lading rond te laten draaien, want in een vacuüm zie ik niet echt hoe het zou werken.

Er zijn verschillende opties beschikbaar voor mensen zoals jij:

1) je publiceert alles op internet, je irriteert de industriëlen zoveel mogelijk, maar vaarwel patenten en royalty's.Uiteindelijk gaan de industriëlen varianten patenteren: het is aan jou om ze te plannen.
2) je blijft wachten... God weet wat? Misschien stelen we je plannen en schieten we je neer. Zonder prototype overtuig je sowieso niemand.
3) u neemt een patent en als uw uitvinding geldig is, zien we deze pas over 25 of 50 jaar in de civiele sector.

Als u op internet publiceert, doe dit dan op meerdere sites tegelijk (3 of 4, of zelfs meer). Publiceer in pdf-formaat zodat de uitvinding snel op enkele honderden computers staat voordat deze van de sites "verdwijnt".
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 14/02/08, 19:13

Bonsoir

Goed gedaan Olifant
Dat is over het algemeen wat ik denk

Nou ja, dertig jaar... om wapenfabrikanten niet te overtuigen, dat is veel... TOCH?!

Vandaar de vraag
"Wil je niet meer zeggen?"

Openhartige vraag
Is er een verband tussen de genoemde industriëlen en het leger?

Vreemd....

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/02/08, 19:29

Openhartige vraag
Is er een verband tussen de genoemde industriëlen en het leger?


In het tempo waarin ze werken, ja! : Cheesy:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gastonl2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 14/02/08, 04:14
Plaats: Maniwaki, Quebec, Canada

Technologie die soldaten stoort




par gastonl2 » 14/02/08, 21:49

:| Het is nu 15 jaar geleden dat mijn patenten mislukten en zelfs vandaag de dag blijf ik vechten voor mijn overleving.
Op 65-jarige leeftijd ben ik al het slachtoffer geweest van minstens 10 moordpogingen.
U zult begrijpen dat ik onder streng toezicht sta door de geheime diensten van verschillende landen, waaronder de Verenigde Staten, China, Frankrijk en vele andere.
Mijn leven is een echte spionageroman.
Ik dank de hemel dat ik nog leef.

Het leger is altijd de eerste die patentaanvragen beoordeelt. Ze lopen daarom altijd voorop in de wetenschappelijke vooruitgang om de strategische voordelen die de wetenschap hen kan bieden te behouden.

De mogelijkheid om met zeer weinig energie een baansnelheid te bereiken is te danken aan het feit dat deze turbine goed kan werken, zelfs als de stromingen in de verbrandingskamer supersonisch zijn. Dit elimineert de noodzaak om vloeibare zuurstof te transporteren die nodig is voor raketmotoren. De immense tank van de Amerikaanse space shuttle bevat 5 delen van deze zuurstof en één deel waterstof, de brandstof.
Wetende dat deze turbine zuurstof uit de atmosfeer gebruikt om op hypersonische snelheid te werken, is deze tank niet langer nodig, waardoor het startgewicht met ruim 80% wordt verminderd.
Er zullen verschillende andere voortstuwingstechnieken aan de laatste worden toegevoegd om het mogelijk te maken de baansnelheid te bereiken voordat het de hogere atmosfeer verlaat.
U meer details verstrekken is simpelweg niet denkbaar.

Twee wereldberoemde wetenschappers: Sam Altman, een van de ingenieurs die NASA en de Canadese ruimtevaartorganisatie heeft opgericht, en Jack Odgers, een van de ingenieurs die de motoren van de supersonische Concord ontwierp, namen deel aan het opstarten van de achtergrondonderzoeksoperaties voor dit project, maar toen het werd gepresenteerd aan de National Research Council in Ottawa, Canada, ontstond er verontwaardiging onder federale functionarissen.
Mijn vrienden adviseerden mij om niet voor dit project te blijven vechten, omdat ze er allebei van overtuigd waren dat het mij niet zou lukken.
Ik volgde hun advies op en betaalde de schulden af ​​die ik had opgelopen voor mijn patent- en fondsenwervingsinspanningen.
Ik ben alles kwijt wat ik erin heb geïnvesteerd.

Ik ben er echter van overtuigd dat de tijd is gekomen om dit project weer op de rails te krijgen, omdat het de CO2-uitstoot in de transportsector en de verwarming van onze gebouwen zal helpen verminderen en tegelijkertijd het gebruik van een zeer grote verscheidenheid aan hernieuwbare brandstoffen mogelijk zal maken.
0 x
Als het nodig is, zal ik mijn leven geven om een ​​betere wereld op te bouwen.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/02/08, 23:01

Eén woord: respect!

1) Ik denk dat we je alleen maar bang wilden maken: als we iemand willen verwijderen, laten we dat doen door professionals en hebben zij geen enkele kans.
2) doe wat je geweten je zegt
3) zeg tegen jezelf dat als jouw techniek zo spannend was geweest, deze toegepast zou zijn, met of zonder jou.
Je hindert simpelweg financiële belangen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten