Algemeen en presentatie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Rouchohuis
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/12/07, 09:40
Plaats: net.assistance.chez-alice.fr

Algemeen en presentatie




par Rouchohuis » 12/12/07, 10:18

Ik ben een gepensioneerd universitair hoofddocent Exacte Wetenschappen en ik ben ontmoedigd om te zien dat we altijd leraren in de maling nemen.
In 40 jaar heb ik een paar slechte leraren gekend, maar veel slechte studenten.
Ik ben een van de eerste afgestudeerden van het milieu in de tijd dat het woord ecologie nog niet bestond en ik heb veel ideeën om niet tussen alle oren te stoppen, dus ik geef je mijn adres:

Code: kiezen

rouchouse . gerard @ neuf.fr


website: http://net.assistance.chez-alice.fr
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 12/12/07, 10:22

Welkom bij u hierbij forum!

Uh ik raad af om je e-mail in "clear" te zetten op een forum openbaar, dus ik heb het "verzonnen", anders wordt het maximaal gespamd.

Kunt u als natuurkundedocent uw mening geven over de theorie van de ionisatie van waterdamp in de pantonereactor? Alles is hier verkrijgbaar: https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html

Wat betreft slechte studenten, ik heb de indruk dat het niveau steeds verder wegzakt (zie bijvoorbeeld het verschil tussen baccalaureaat E 1990 en baccalaureaat wiskunde-techno 2005)... maar ik kan het mis hebben... jouw mening?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 12/12/07, 10:26

Uh ik heb net naar je site gekeken, er is niet veel over het milieu... het lijkt meer op een "advertentie" die je bericht vermomd heeft...

DE :
Verdien geld door te "surfen op het NET". Voor alle informatie en advies: mail


Het is heel erg gemiddeld van een Agrégé-leraar... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 12/12/07, 12:45

Ik ben een van de eersten milieu afgestudeerden in een tijd dat het woord ecologie nog niet bestond en ik veel ideeën heb om niet tussen alle oren te stoppen, dus ik geef je mijn adres:

Vreemd !! Wat is een diploma?

Hier kunnen we alles zeggen, alles uitwisselen over de problemen van het milieu, ecologie, enz., alle gebieden komen aan bod.

Dus, met de kennis die je moet hebben, wordt het super interessant om met je te praten!!!! : Lol:

Ga gewoon eens wandelen in de verschillende forums, er is een enorme keuze.

Over veel onderwerpen hebben we uw geïnformeerde mening nodig.

Anders zal ik net als Christophe denken.....dat er zwendel in de lucht hangt :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 12/12/07, 13:43

jean63 schreef:Vreemd !! Wat is een diploma?

Het staat hier geschreven: http://net.assistance.chez-alice.fr/cv.htm
en zo werd ik voor de letter een van de eerste "ecologen", door de CES van Biogeografie-Milieu.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 12/12/07, 13:50

Hoe heb je deze link gevonden? Ik heb 2 minuten op zijn site doorgebracht en niets gevonden... Ik moet niet goed zijn in het "net" : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 12/12/07, 14:36

Christophe schreef:Hoe heb je deze link gevonden?

Kijk naar de mooie foto's onderaan zijn homepage, daaronder staat de naam van de heer en we klikken erop : Mrgreen:
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

Re: Algemeen en presentatie




par Christine » 12/12/07, 15:32

Rouchouse schrijft:In 40 jaar heb ik een paar slechte leraren gekend, maar veel slechte studenten.

Ik heb veel slechte leraren gekend en een paar "slechte" studenten die betere leraren verdienden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 12/12/07, 15:36

:) Goed gezegd Kristien!

Volgens Google is het kif kif:
http://www.googlefight.com/index.php?la ... vais+eleve

: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 12/12/07, 17:55

rouchhouse schreef:
In 40 jaar heb ik een paar slechte leraren gekend, maar veel slechte studenten.


het kan ook afhangen van de instellingen waar men lesgeeft !!!..... en het is relatief: sommigen vinden zichzelf "goed" terwijl, hoewel ze goede kennis hebben, zijn het slechte leraren.

Ik heb er een paar gekend, maar ik was ook een slechte leerling (laten we zeggen gemiddeld) in bepaalde vakken die me niet interesseerden.

Over de "dunces", lees net het boek van Daniel PENNAC getiteld "Pains d'école" dat de Renaudot-prijs won?? die onlangs over hem praat toen hij een domkop was, en toen werd hij leraar en daarna schrijver. Hij ziet er niet al te dom uit als hij op tv komt.

Crispus schreef:
jean63 schreef:Vreemd !! Wat is een diploma?

Het staat hier geschreven: http://net.assistance.chez-alice.fr/cv.htm
en zo werd ik voor de letter een van de eerste "ecologen", door de CES van Biogeografie-Milieu.

OK, maar afgezien daarvan is het goede publiciteit voor het bedrijf?? net-hulp!!!

Het doel is om potentiële klanten aan te trekken door overal berichten te plaatsen forums.

Deze meneer vertelt ons dat hij met pensioen is, maar het past niet bij het CV (momenteel ben ik een hogeschoolleraar.......in St Etienne hoewel het niet past bij de geboortedatum: 1944 => 63 jaar).

Niet erg discreet de operatie !!

Maar goed, we zijn geïnteresseerd in kennis over ecologie of liever over de verborgen kant die we niet kennen: JE MOET ONS ALLES VERTELLEN : Idee: : Mrgreen:
Dernière édition par jean63 de 12 / 12 / 07, 18: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 202-gasten