Amerikaanse octrooischriften 512340 en 685012 van Tesla and Free Energy

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Massinissa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 17/03/07, 16:19

Amerikaanse octrooischriften 512340 en 685012 van Tesla and Free Energy




par Massinissa » 04/12/07, 20:28

Hallo,
Omdat ik gepassioneerd was over het idee van vrije energie, probeerde ik enkele processen te reconstrueren die verband hielden met zogenaamde unitaire systemen, maar mijn resultaten waren teleurstellend (totale mislukking) vooral omdat het ontmoedigend wordt omdat omdat niemand in staat is geweest om ten minste een van de honderden van deze "gepatenteerde" processen succesvol te repliceren. Als iemand op dit gebied is geslaagd, zou ik hen vragen me te vertellen op welk systeem ik moet wedden.
Ik zocht naar problemen in alle richtingen (schending van pariteit, vortex en anti-vortex ...), deze onderwerpen overtreffen mij; maar hoe kom je uit dit labyrint van vrije energie * zonder het zielloos te laten?

Dus een schijn van moed en we blijven doorgaan met een paar opvattingen:
Deel A) Heeft Tesla ooit het energieprobleem * opgelost?
1) Amerikaans octrooi nr. 512340 van Tesla "Coil for electromagnets": www.tfcbooks.com/patents/coil.htm
Is de EMF-kracht (de wet van Lenz) verlaagd in deze bifilaire spoelen? Hoe krijg je de ideale resonantie voor deze spoelen *? Wat zou hun optimale gebruik van vrije energie * zijn? Krijgt de Möebius-spoel hetzelfde effect *?
2) Amerikaans octrooi nr. 685012 van Tesla "Middelen voor het verhogen van de intensiteit van elektrische oscillaties": www.tfcbooks.com/patents/super_c.htm Een passage uit dit octrooi trok met name mijn aandacht *: “* De ontvangende spoel B 'wordt proportioneel sterker bekrachtigd en veroorzaakt stromen met een grotere intensiteit in de circuits A'. Uit het bovenstaande blijkt dat hoe groter het aantal vrij vibrerende circuits die afwisselend energie van de ene naar de andere ontvangen en verzenden, hoe groter relatief de winst zal zijn die wordt verzekerd door mijn uitvinding toe te passen.
Als ik het goed heb begrepen, kondigt Tesla een toename van de intensiteit van de geïnduceerde stroom aan, maar wat zal het gevolg zijn voor de spanning *? Dit eeuwenoude octrooi signaleert een weerstandsprobleem, vandaar de noodzaak om de circuits te koelen, kan dit probleem niet worden opgelost met het gebruik van spoelen in supergeleiders (wat de kosten ook zijn) *? Kunnen we de circuits van gelijkstroom voorzien en doorlusen met batterijen !!!?
Voor mij heb ik net dit proces ontdekt, ik heb nog niet begrepen hoe het werkt, hiervoor heb ik meer geïnformeerde meningen nodig voordat ik experimenteer.

3) Enkele referenties betreffende de studie van spoelen in conische of platte spiralen:

www.patentstorm.us/patents/5642049.htm , www.vortexengine.ca/index.shtml , http://jnaudin.free.fr/html/atep1.htm ...
Ik denk dat ik via verschillende bronnen die met deze vormen van spoelen te maken hebben, begrijp dat we in ieder geval een intens magnetisch veld krijgen (winsten vergeleken met normale spoelen), zelfs in DC, dus stel ik mezelf gewoon de volgende vraag *: waarom dit type spoelen worden niet gebruikt om de efficiëntie van AC- of DC-elektromotoren te verbeteren, afhankelijk van het type waarop ze kunnen worden toegepast *?

Deel B) Koude elektrische energie in tegenstelling tot magnetische velden *:
Ik vond theoretische analyses (geduwd op het niveau van elementaire deeltjes) op elektriciteit en magnetisme in de pagina's van http://magnetism.otc.co.nz/index.htm waaronder een uitleg van de werking van Searls schijf probeerde ik te geloven in een analogie met de platte spoelen van Tesla *: verplaatsing van de elektronen in platte spiraal in de 2 gevallen behalve dat de ene beweging gebruikt en de andere een stroom injecteert . http://magnetism.otc.co.nz/Magnetism.htm#SearlDisc
Een ervaring gerapporteerd op de pagina "Precessie en de Isotopen-lijn" http://magnetism.otc.co.nz/Precession.htm onthult een creatie van elektrische energie (verrassend genoeg) *: een dunne koperen plaat wordt geïntroduceerd en gekanteld op 45 ° tussen twee sterke tegengestelde magneten, er wordt geen beweging op de plaat of de magneten uitgeoefend en toch 'einde van de plaat werd koud, het effect van dit experiment in de woorden van de auteur: "* Een koude energie verzamelt zich aan het einde van het verlengstuk dat verder kouder is van de magneten *".
Waarschijnlijk is er een verplaatsing van elektronen in de plaat geweest naar het deel gebaad in de twee gecomprimeerde magnetische velden, dit moet nog worden bevestigd.
In dezelfde geest onthult de behandeling van water blootgesteld aan tegenovergestelde uniforme magnetische velden dat het gecomprimeerde veld van twee polen SS water uitbreidt door een positieve elektrische lading toe te voegen en dat die van de twee polen NN de water door een negatieve lading toe te voegen. De meest geïnformeerde zal zeggen dat alleen de beweging van water in de pijp deze effecten veroorzaakt.

Ik heb nog niet geëxperimenteerd om deze effecten op statische materialen te meten, maar ik heb een excentriek idee in strijd met de wet van inductie. Jammer dat ik geen ideeën heb, ik heb nog niet de minste erger * dan deze: als we vier sterke magneten hebben, worden er twee gedwongen in de Zuid-Zuid-oppositie en de andere twee in de Noord-Noord-oppositie, de velden magneten worden maximaal gecomprimeerd door de magneten zo dicht mogelijk bij elkaar te brengen, ik denk dat er een zwakke stroom zal circuleren (van NN naar SS) in een geleider die is verbonden tussen twee koperen platen die op 45 ° zijn geplaatst in de twee compressiezones van de velden. Als we een stroom kunnen meten (zonder enige beweging van het koper of de magneten), zullen we het materiaal (ferromagnetische, paramagnetische, diamagnetische, gedoteerde juncties, ...) of de chemische oplossing kunnen vinden die ideaal zal reageren op elk van de twee compressiezones magnetische velden. Excuseer me voor het toevoegen van nog een waan *: zal de toepassing van gecomprimeerde magnetische velden op een chemische dipool een effect hebben van herstel of verbetering van de lading *? Als en alleen als dit mogelijk is, kunnen we twee conische spoelen (met sterk magnetisch veld) gebruiken die door een batterij van gelijkstroom worden voorzien, deze spoelen moeten zodanig zijn gericht dat hun magnetische velden worden scherpgesteld vanaf twee zijden van de batterij en in oppositie NN één naar de andere, het elektrolytbaden in de compressiezone van deze velden kan een oplaadeffect hebben op de batterij, plus de energie die niet door de spoelen wordt verbruikt, wordt ernaar teruggestuurd (op voorwaarde dat ze hun weerstand verminderen *: geleiders minder resistief of kom langs met oplossingen zoals vloeibare stikstof). Als de toename van de belasting het verbruik van de spoelen overtreft, waar komen de extra elektronen dan vandaan? In dit stadium zullen we weten hoe we een wiskundig apparaat kunnen vinden en uitleg over het fotontype en hun interacties met de wervelingen in de materie (stijgende en dalende draaikolk waargenomen door microscopen met tunneleffecten) terwijl de balans tussen deze vortex wordt verstoord door gecomprimeerde magnetische velden; kortom dit is slechts verbeelding die ervaring ons iets anders kan geven.

Mijn hoofd is door elkaar gegooid, ik hoop dat u me zult helpen duidelijker te zien of dat u me zult overtuigen om de telefoon op te nemen.

Vriendschappen.
Massinissa.
0 x
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)




par karakole » 22/12/07, 22:15

Ik vond hier een discussie over Nicolas Tesla en zijn werk!

Het lijkt erop dat iemand is geslaagd met de "elementaire staafgenerator"

De video's op googlevideo zijn behoorlijk indrukwekkend.
Op googlevideo
http://video.google.com/videoplay?docid=-635987818295327978

Een Japans bedrijf brengt een product op de markt
Enige tijd geleden kwam ik dit geweldige document tegen (maar in het Japans) - De contactpersoon van het betreffende bedrijf spreekt geen Engels - en ik spreek geen Japans!

Het onderpand http://freenrg.fr/JapRod/EnergyReceiver.zip Zip-bestand bevat foto's
We kunnen hier iets meer over peswiki lezen:

http://peswiki.com/index.php/Directory:Elemental_Rod_Generator#Official_Website

En tijdens het zoeken kwam ik opnieuw deze zeer interessante pagina tegen.

http://freenrg.fr/JapRod/Explic_En_Francais.html

Info, dronken? als het echt werkt, ben ik klaar om een ​​paar honderd watt en euro te investeren om te beginnen.

Dus wie weet er meer?

Pierre
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.
Linux is het tegenovergestelde ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten