Welkom bij de var!!!

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
davidbeniz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/01/05, 13:36

Welkom bij de var!!!

par davidbeniz » 26/01/05, 20:47

Bedankt voor uw snelle reacties.

We gaan dit bedrijf opnieuw benaderen om ervoor te zorgen dat ze zonne-energie en andere energiebronnen echt kleineren.
als dit het geval is, zullen wij u vertellen wie zij is.

Mijn verklaring is niet eerlijk, omdat het volkomen egoïstisch is om te zeggen dat ecologie duur is, gezien de inzet voor onze toekomst. <_
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 27/01/05, 14:56

MMmm....je moet nog steeds voorzichtig zijn met het imago van bedrijven, sommige aarzelen niet om een ​​aanklacht in te dienen wegens publieke smaad.

Ook al ben ik het in principe met je eens, je moet voorzichtig zijn met de gebruikte termen... forum zijn voor dit soort zaken al strafrechtelijk afgesloten. Dat zou toch zonde zijn, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

par Misterloxo » 28/01/05, 10:10

Ik ben het ermee eens: we moeten nu heel voorzichtig zijn met smaad of anderszins. Het is niet langer een grap op internet, dat als een op zichzelf staand medium wordt beschouwd.
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 195-gasten