TPE: biomassa

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Tang22110
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/10/07, 21:25

TPE: biomassa




par Tang22110 » 17/10/07, 21:29

Goedenavond iedereen,
Ik zit in de 1e S en daarom hebben we dit jaar TPE (SVT, natuurkunde en wiskunde). We hebben biomassa als onderwerp gekozen en zoeken een passend probleem.
Voorlopig wilden we een probleem aanpakken als: kan het gebruik van biomassa fossiele brandstoffen vervangen?
Heeft u iets aan te raden? een beter probleem? Handige links?
We proberen zoveel mogelijk informatie te hebben
Dank u bij voorbaat ;)
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: TPE: biomassa




par lejustemilieu » 17/10/07, 23:35

Tang22110 schreef:Goedenavond iedereen,
Ik zit in de 1e S en daarom hebben we dit jaar TPE (SVT, natuurkunde en wiskunde). We hebben biomassa als onderwerp gekozen en zoeken een passend probleem.
Voorlopig wilden we een probleem aanpakken als: kan het gebruik van biomassa fossiele brandstoffen vervangen?
Heeft u iets aan te raden? een beter probleem? Handige links?
We proberen zoveel mogelijk informatie te hebben
Dank u bij voorbaat ;)

Hallo,
Op kanaal M6 was gisteren of eergisteren een programma dat hierover sprak, met als voorbeeld een stad in Zweden die gas verkoopt uit biomassa uit gesorteerde bakken.
Dit gas is bedoeld voor de auto's van Mr. Everyone.
Het blijft om de stad te vinden ... en te kijken of er informatie op het net is.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten