Zwembadafdekkingen

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
polo04
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 05/02/07, 09:00

Zwembadafdekkingen




par polo04 » 27/02/07, 18:04

Hallo ........
Het is erg mooi om overdag een zwembad te verwarmen (door middel van zonne-energie), maar aangezien ik een beetje in de hoogte ben en dat de nachten koel zijn in de ochtend, is het water weer erg verfrissend en ik denk eraan om een deken op het water 's nachts .....
Wie kan mij vertellen waar ik voor dit gebruik drijvende plastic messen (op haspels) kan vinden ... het is als een rolluik ... adres van groothandelaars of fabrikanten van messen Ik zou het graag willen doen mezelf .... dank je ..... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 27/02/07, 18:14

Zie de fabrikanten van rolluiken die de profielen per oplegger kopen of u koopt noppenfolie (maar u kunt er niet op lopen)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: zwembadafdekkingen




par Andre » 27/02/07, 22:03

Dag
polo04 schreef:Hallo ........
Het is erg mooi om overdag een zwembad te verwarmen (door middel van zonne-energie), maar aangezien ik een beetje in de hoogte ben en dat de nachten koel zijn in de ochtend, is het water weer erg verfrissend en ik denk eraan om een deken op het water 's nachts .....
Wie kan mij vertellen waar ik voor dit gebruik drijvende plastic messen (op haspels) kan vinden ... het is als een rolluik ... adres van groothandelaars of fabrikanten van messen Ik zou het graag willen doen mezelf .... dank je ..... :|


Het wordt al vele jaren commercieel verkocht, ze verkopen zelfs de rol met de slinger voor het verspreiden en rollen ervan, het is bijna net zo efficiënt als zonneverwarming,
De dag na het baden laat je het zonnedoek achter op het zwembad, het ontwerp is van transparante bubbels, het isoleert thermisch, het voorkomt verdamping en de zon gaat door naar warmte.
Doorzoek de poolsites, u vindt ..

Voor een rechthoekig zwembad vervormt het niet te veel, maar een rond zwembad doet een beetje constructie.
vergeet niet dat als je je water te heet houdt, er meer chloor nodig is en de PH moeilijk te controleren is.

Andre
0 x
polo04
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 05/02/07, 09:00




par polo04 » 28/02/07, 10:12

Hallo allemaal ....
Bedankt voor je antwoorden ...... maar ik ga liever met een "zware" deken Ik heb slechte herinneringen met de lichte dekzeilen gezien de mistral die er in de regio is ...... en van meer en meer zijn luier denk ik dat het gemakkelijker zal zijn om een ​​rolluiksysteem te automatiseren dan een flexibel oprolbaar zeildoek.
Als ik de PVC-bladen die specifiek zijn voor dit gebruik niet kan vinden, val ik terug op de rolluiken.
Vriendschap voor iedereen.
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 339-gasten