Webwinkel die "ecologisch" materiaal verkoopt

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

Webwinkel die "ecologisch" materiaal verkoopt

par knoest » 07/02/07, 11:22

Hallo,

Ik heb net een website ontdekt die mij innovatief lijkt. We ontdekken verschillende manieren om energie te besparen (van de eenvoudigste tot de meest gecompliceerde).

GEEN SPAM

geef me je mening.

dank u bij voorbaat,

knoest
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten

par paotop » 07/02/07, 11:35

sPAM :!:
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 07/02/07, 11:40

: Mrgreen: ho de grote slechterik die gratis adverteert : Mrgreen:
snel een modo om de link over te zetten :onheil:
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 07/02/07, 11:47

renaud67 schreef:: mrgreen: ho de grote slechterik die gratis adverteert : Mrgreen:
snel een modo om de link over te zetten :onheil:


???

Sorry? ik begrijp het niet.
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten

par paotop » 07/02/07, 12:01

het betekent dat het woedend lijkt op gratis adverteren voor een link naar een online verkoopsite ..... :frons:

wordt ook SPAM genoemd : Cheesy:
0 x
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 07/02/07, 12:09

paotop schreef:het betekent dat het woedend lijkt op gratis adverteren voor een link naar een online verkoopsite ..... :frons:

wordt ook SPAM genoemd : Cheesy:


c dus wat ik begreep, behalve dat het niet mijn bedoeling was en ik bied mijn excuses aan.

het was gewoon een initiatief dat ik interessant vond.

sorry nogmaals
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten

par paotop » 07/02/07, 13:59

Er is geen slechte zaak, maar er zijn een groot aantal commerciële sites die dit soort producten aanbieden en het is soms beter om een ​​stapje terug te doen en de bazaar te bestuderen voordat je er reclame voor maakt.

anders welkom zelfs op econologie : Cheesy:

de site is enorm en de verschillende forums zeer actief, je hebt genoeg om urenlang bezig te zijn met het verkennen van de pagina's en je zult zeker onderwerpen vinden die je zullen interesseren en die je waarschijnlijk zullen opvoeden :P

Dus voor zover u niet alleen ging adverteren bij een handelaar (zoals helaas vaak het geval is) heet ik u van harte welkom op deze site en haar forums.
0 x
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 07/02/07, 14:15

dank u paotop,

je hebt gelijk, er zijn veel dingen om over te leren forums.

Ik herhaal mezelf, maar mijn aanpak was niet commercieel, het wilde gewoon een feit benadrukken waarvan ik dacht dat het innovatief was. omdat ik op het gebied van surfen helemaal niet slecht ben in deze sector. het is echter waar dat ik tot nu toe niet erg ben geweest forums.

:D
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 07/02/07, 14:24

Ja, het lijkt me niet zo afschuwelijk dat deze link. Toegegeven, het is een commerciële site; maar de aangeboden producten staan ​​niet los van het doel hiervan forums.

Dus ik vertrek. Als een andere modo (of onze glorieuze ouebmasteur - slurp, slurp : Cheesy: ) daar fout vindt, kan hij deze achteraf altijd weer verwijderen. Het is niet erger dan sommige 'Google-advertenties' die op de site worden weergegeven.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 07/02/07, 14:42

dank u targol,

Ik dacht dat ik gek was geworden en iets totaal ongebruikelijks had geschreven. je stelt me ​​een beetje gerust.
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 164 gasten