Landscaping volgens LCP National Assembly

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1

Landscaping volgens LCP National Assembly




par antoinet111 » 22/12/06, 01:06

LCP, de parlementaire zender van de Nationale Vergadering, zendt tegenwoordig een rapport uit over landbouwnieuws. In een documentaire over tuinarchitecten zeggen ze dat het GEMIDDELDE salaris van groene tuinwerknemers € 2/maand bedraagt. :schok:

Ik heb het genoegen gehad een aantal jaren in deze sector te mogen werken en heb helaas nog nooit iemand ontmoet die dit bedrag heeft ontvangen.

reacties :?

hallo.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/12/06, 08:07

Het gaat hoogstwaarschijnlijk om een ​​brutosalaris, inclusief belastingen, sociale lasten, betaald verlof, slechtweerbonussen en alle tounim, oftewel wat de werknemer het bedrijf kost.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 22/12/06, 10:40

elephant schreef:Het gaat hoogstwaarschijnlijk om een ​​brutosalaris, inclusief belastingen, sociale lasten, betaald verlof, slechtweerbonussen en alle tounim, oftewel wat de werknemer het bedrijf kost.


met als aanvulling het salaris van de algemeen directeur van het tuincentrum :onheil: en de afschrijving van gereedschap (maaiwagen etc.......) : Mrgreen:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 22/12/06, 10:56

goed gezien voor de DG.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 374-gasten