Windenergie is niet alleen elektrisch, het werkt ook!

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Windenergie is niet alleen elektrisch, het werkt ook!




par Grelinette » 23/05/20, 15:57

Ik wist niet waar ik deze video moest plaatsen, omdat deze verschillende onderwerpen over wind kan bevatten.
In ieder geval zijn de gepresenteerde creaties verontrustend omdat ze de windenergie lijken te gebruiken om elegant te bewegen ...

Het is gek wat er kan ontstaan ​​uit de verbeeldingskracht van bepaalde artiesten. Bovendien werkt het!

1 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27

Re: Windenergie is niet alleen elektrisch, het werkt ook!




par jam » 23/05/20, 19:15

Ze lijken geen windenergie te gebruiken, in bijna alle gevallen gebruiken ze alleen windenergie.

Ik ben bezig met het maken van een klein model (in 3D-printen) maar ze zullen elektrisch zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Windenergie is niet alleen elektrisch, het werkt ook!




par thibr » 23/05/20, 21:38

jam schreef:Ze lijken niet geen windenergie gebruiken, gebruiken ze in bijna alle gevallen alleen windenergie.

: Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Windenergie is niet alleen elektrisch, het werkt ook!




par ABC2019 » 24/05/20, 08:30

jam schreef:Ze lijken geen windenergie te gebruiken, in bijna alle gevallen gebruiken ze alleen windenergie.

Ik ben bezig met het maken van een klein model (in 3D-printen) maar ze zullen elektrisch zijn.

van wat ik heb gelezen, zijn het niet "bijna" alle gevallen, het is in alle gevallen: ze worden allemaal goed bewogen door de wind.

Maar goed, als je eenmaal molenvleugels hebt die een as draaien, doe je precies dezelfde dingen als bij een motor, het is gewoon een kwestie van kracht achteraf.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Kylie7
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/05/20, 10:18

Re: Windenergie is niet alleen elektrisch, het werkt ook!




par Kylie7 » 27/05/20, 10:22

Heel interessant, bedankt. Ik ben een fan van de natuur en vooral van hernieuwbare energiebronnen :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 176 gasten