Toeslagen generator of niet?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Tiwi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 11/08/18, 17:56

Toeslagen generator of niet?




par Tiwi » 11/08/18, 18:21

Hallo,

Ik heb een generatoridee en op de meeste forums waar ik het zeg, velen kunnen 'thermodynamica' zeggen, maar weinigen lijken hun theorieën te kunnen berekenen. Het duurde 3 forums onzin van 'Thermodynamica' voordat een intelligent persoon me vertelde over de stuwkracht van Archimedes... Om je te vertellen of er veel wetenschappelijke pseudoniemen zijn...

Ik specificeer dat ik niets te verkopen heb, dus bedankt dat je me niet een oplichter of iets anders wilt noemen, het helpt niet. Dit is puur theoretisch omdat niemand me tot nu toe heeft kunnen vertellen waarom het niet kan werken.

Dankzij de man die me vertelde over de stuwkracht van Archimedes, kon ik berekenen dat 1 m 3 beton 1,3 ton weegt in water. Om deze 1,3 ton op te hijsen is 16 m3 lucht nodig. De vraag is hoeveel de magneetklep verbruikt om de assemblage te laten stromen. Met een oppervlakte van 40 m 2 om 16 m3 en 13000 Newton (1,3 ton * zwaartekracht) te bevatten, krijg ik een magneetventiel dat iets meer dan 3 milibar moet duwen. Het is veel of niet. Ik zou erop willen wijzen dat ik, omdat ik geen wetenschapper ben, misschien ergens een fout heb gemaakt, ik weet het niet, behalve dat veel mensen van thermodynamica houden.

Beeld
Beeld

Ik zeg niet dat het levensvatbaar is om energie te produceren, maar kan het de mogelijkheid van overtaligheid bewijzen?

Goede voortzetting.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 11/08/18, 19:33

Zonder thermodynamica : Lol: :
De lucht uit de bovenste ballon heeft geen reden om leeg te lopen in de onderste ballon om deze omhoog te brengen, aangezien de waterdruk onderaan groter is dan de atmosferische druk bovenaan.
het is het gewicht van het water dat deze druk veroorzaakt.

In het beste geval stroomt er water door uw leidingen en dat is niet wat u wilt : Lol:

A+
1 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: On-Cash Generator of niet?




par izentrop » 11/08/18, 21:21

eclectron schreef:Zonder thermodynamica : Lol: :
De lucht uit de bovenste ballon heeft geen reden om leeg te lopen in de onderste ballon om deze omhoog te brengen, aangezien de waterdruk onderaan groter is dan de atmosferische druk bovenaan.
het is het gewicht van het water dat deze druk veroorzaakt.
Dit gewicht is afhankelijk van de hoogte van het water. https://fr.wikipedia.org/wiki/Th%C3%A9o ... _Bernoulli
Als het in zee is, neemt deze druk elke tien meter met 1 bar toe.

Als de terugslagklep zich bijvoorbeeld op 20 m afstand bevindt, is het nodig om een ​​druk van meer dan 2 bar op atmosferisch niveau te leveren om deze klep te openen en de ondergedompelde ballon opnieuw op te blazen.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 11/08/18, 22:28

Neeeenn.!!!

Nog een Shadock die hier landde.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: On-Cash Generator of niet?




par izentrop » 12/08/18, 00:47

Je hebt minder gelijk, maar uitleg is constructiever dan sarcasme.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: On-Cash Generator of niet?




par izentrop » 14/08/18, 07:45

Ik dacht dat Tiwi terug zou zijn gekomen na het bekijken van de vergelijking van Bernouli (er is geen tekort aan online cursussen), om me te vertellen dat ik ongelijk had.

De druk op zee op 20 m diepte is inderdaad geen 2 bar, maar 3 bar http://villemin.gerard.free.fr/Scienmod ... htm#Bernou

Het enige dat overblijft is om de energie te berekenen die zal moeten worden ingezet om deze ballon te vullen tot de diepte waar hij is ... of gewoon om het verbruik van de compressor te meten :)
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 14/08/18, 10:37

Tiwi waarschijnlijk verkennen forums om een ​​ontvankelijk publiek voor zijn idee te vinden. Zijn allergie voor thermodynamica komt alleen voort uit zijn onwetendheid (minachting?) ervan.
Zijn duidelijke methodologische fout is dat hij zijn idee geldig vindt omdat niemand hem de absurditeit ervan zou hebben kunnen aantonen; het is echter een groot principe dat het de beweringen zijn die moeten worden aangetoond en dat we moeten oppassen dat we de taak van het leveren van het bewijs niet omdraaien (anders is niets gemakkelijker dan iets te beweren dat waarschijnlijk niet zal worden weerlegd).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 14/08/18, 11:53

izentrop schreef:Ik dacht dat Tiwi terug zou zijn gekomen na het bekijken van de vergelijking van Bernouli


Tiwi is aan het verdrinken en probeert lucht in de bal onderaan te blazen.
Hij begreep het idee niet van toenemende druk met waterdiepte.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 14/08/18, 12:32

Zelfs uitgaande van de absurde hypothese van het niet bestaan ​​van deze toenemende druk met diepte, is het enige dat dit apparaat zou kunnen doen, zichzelf te immobiliseren op een evenwichtspunt, na de initiële energie te hebben gedissipeerd (die wordt geleverd wanneer het apparaat wordt gemonteerd door de exploitant).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Tiwi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 11/08/18, 17:56

Re: On-Cash Generator of niet?




par Tiwi » 14/08/18, 16:11

Ja, ik had deze vraag gesteld over de forums: Welke druk moeten we hebben op de pijp in de diepte, ik heb nooit antwoorden gehad.

Ik ben niet allergisch voor thermodynamica, ik zeg alleen dat het gooien van 'thermodynamica' zonder uitleg geen intelligent persoon demonstreert.

Een druk van 3 bar aan de onderkant, is het niet afhankelijk van het oppervlak van de monding van de pijp? Komt er een compressor uit de lucht op 5 bar omdat de leiding erg smal is of niets aan te doen?

Wat nodig is, is om de bal te verzwaren wanneer deze omhoog is. Met een olie/water-mengsel zou de bal worden gewogen, toch?

Er is nog een vraag die ik mezelf stel. Als we erin slagen een beetje lucht in de ballon te laten en de mond met de terugslagklep leidt naar lucht en niet naar water, zal de druk om de terugslagklep te openen niet identiek zijn?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten