Project autarkie 2018

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Anthony68
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/06/17, 20:23
x 1

Project autarkie 2018




par Anthony68 » 22/06/17, 20:42

Goedenavond, ik ben mijn output van dit systeem aan het voorbereiden, ik zou een veld met soft stream hebben.

Welke uitrusting om te kopen als windturbine 2 zonnepanelen en een turbine Ik wil dat iedereen altijd zeker is van stromingen.

Diepvriezer, waterpomp en warmwatertank

En afgezien van 6-lampjes en 6-stopcontact.

Ik ken niet veel dingen waarvoor ik je bedank en ik wens dat ik uiteindelijk een lijst heb om te kopen om er zeker van te zijn dat ik nooit meer over sap ga.

Van harte.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: 2018 autarky-project




par Christophe » 22/06/17, 23:55

Hallo en welkom hier!

Wat is een zachte stroom ??

Een stopcontact betekent niet energetisch iets, het hangt er vanaf wat je erop aansluit ...

Voor de rest hangt alles af van je budget ... om snel samen te vatten: energie autonomie heeft een prijs, die van opslag ...
0 x
Anthony68
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/06/17, 20:23
x 1

Re: 2018 autarky-project




par Anthony68 » 23/06/17, 09:38

Bedankt, ik denk dat ik de kracht van de stroom ben vergeten, dus alleen met turbine en windturbine 5000 eurod vind ik dat al goed.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 2018 autarky-project




par izentrop » 23/06/17, 10:00

Hallo,
Begin met het beoordelen van de gemiddelde jaarlijkse stroom van de kreek en het windpotentieel, die het energiepotentieel bepalen dat kan worden geproduceerd.
En om problemen te voorkomen http://www.france-hydro-electricite.fr/ ... ementation
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: 2018 autarky-project




par Macro » 23/06/17, 15:59

Anthony68 schreef:Goedenavond, ik ben mijn output van dit systeem aan het voorbereiden, ik zou een veld met soft stream hebben.

Welke uitrusting om te kopen als windturbine 2 zonnepanelen en een turbine Ik wil dat iedereen altijd zeker is van stromingen.

Diepvriezer, waterpomp en warmwatertank

En afgezien van 6-lampjes en 6-stopcontact.

Ik ken niet veel dingen waarvoor ik je bedank en ik wens dat ik uiteindelijk een lijst heb om te kopen om er zeker van te zijn dat ik nooit meer over sap ga.

Van harte.


Ben voor mij ... Het is al erg slecht gespeeld .... Je verhaal uit het systeem ....

Je zult een land met een beek hebben: bezitten.
Heb altijd kracht ...
een vriezer, een waterpomp en een warmwatertank ....

Het zal serieus nodig zijn naar mijn bescheiden mening dat je je grondbeginselen ziet ...

al beginnen met het balanceren van je smartphone, je pc, je CB, je kaart of secu ... Nadat je zult leren dat alles wat je van plan was te kopen in de 5-regels van je bericht ... Niet veel serveren wanneer je leeft Opnieuw in elkaar zetten buiten het systeem ...

veel succes ...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 242-gasten