Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par Christophe » 11/06/16, 15:26

Voor $ 1000 u in aanmerking voor energie-onafhankelijkheid ... maar net voor het koken!

http://www.homebiogas.com/

homebiogas.jpg
homebiogas.jpg (44.16 KB) keer bekeken 11606


Zeker nooit winstgevend, maar zo groen :) Waarom zou dit dan altijd winstgevend zijn als het om energie gaat? Het irriteert me aan dit gedrag !!!

Bij aankoop van een nieuwe, meer modieuze broek of een jalopy of smartphone om te pronken: het is waar de winstgevendheid?
Het énerrrrrve me !!

ps: waarom gebruiken ze geen "menselijk afval"? : Mrgreen: Oh dit is te geconcentreerd stikstof denk ik ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par chatelot16 » 12/06/16, 16:26

http://www.homebiogas.com/faq.html
10. Wat gebeurt er met het overtollige gas ik niet gebruiken?
De ingebouwde tank blinds 400 liter gas. Eventuele extra gas gegenereerd door het systeem wordt automatisch in de atmosfeer en verdrijft.

gezien het feit dat methaan is veel kas een biogasinstallatie die methaan verliest wanneer er lijkt mij ook ecologisch twijfelachtig ... het is absoluut een flare ... op schaal deze kleine flare vergister is een groot woord, zal het een klein brander

1. Zal het werken in alle weersomstandigheden?
Presteert goed HomeBiogas wanneer de dag / nacht 24-uur gemiddelde temperatuur is 17 ° C (63 ° F) en hoger. Zodra de temperatuur lager dan que le daalt gas productie-eenheid is aanzienlijk verminderd. Op eerst de andere kant zal het systeem zeer effectief te werken bij hoge temperaturen, vochtige of droge Ofwel.

werkt alleen boven 17 ° gemiddelde temperatuur ... niet goed voor Frankrijk, het werkt alleen in de zomer wanneer gas het minst nuttig is

1000 dollar voor iets dat lijkt me zeer lichte, kwetsbaar en niet duurzame prestaties ... niet ... het maakt niet inspireren vertrouwen

het wordt direct verwarmd door de zon: geen slechte temperatuurregeling ... de bacterie lijden zoveel oververhitting koud ... het duurt een constante temperatuur ... dus als je wilt naar de vergister dankzij de zon verwarmen zijn een aparte sensor een watercircuit en een thermostaat

de beste plaats voor de vergister is niet per se daar of de zon ... een zonnecollector kan op een dak of andere zonnige plek worden geplaatst

Ik denk dat met 1000 euro beter dan dat ding kan doen
0 x
Cervesia
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 25/06/12, 13:05
x 2

Re: Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par Cervesia » 12/06/16, 17:10

goede dank aan u! Ik ben geïnteresseerd in een eigen productie en je zet me op het spoor van een DIY
http://www.h2osmose.com/ecogwada/biogaz/index.htm
zodra ik beweeg ik een en houden u op de hoogte! tenzij er een sneller dan ik hou je eraan! lol
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par chatelot16 » 12/06/16, 17:21

Christophe schreef:
Bij aankoop van een nieuwe, meer modieuze broek of een jalopy of smartphone om te pronken: het is waar de winstgevendheid?
Het énerrrrrve me !!


als je de dure dingen kopen om te pronken is verspillend ... als je te duur is een vergister die weinig produceert en duurt niet lang dit is een ander afval ... schijnvertoning ecolo is niet beter dan kopen andere wild cards!

Ik hou van methaniseren, maar plaats geen geld in een licht en breekbaar ding, dat waarschijnlijk helemaal in de vuilnis gaat omdat er te veel probleem zal zijn

Ik daarentegen uit te bouwen met standaard element zoveel mogelijk, hetgeen iets anders kan zijn indien de vergister bedient meer ... de pompbak kraan leidingen niet vernietigd door de reactor, maar toch bruikbare of verkoopbare

Dit is de reden waarom ik voorkomen dat ze in beton vaten, onmogelijk om te herstellen of te verplaatsen in geval van wijziging project: Ik prefre tank in het plaatwerk en plastic folie binnen: heeft zowel sterk en ... Ik demontable op hun hoede van het schip homebiogas alleen plastic dekzeil: te fragiel ... te moeilijk te handhaven
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par Christophe » 13/06/16, 11:48

Ja, duurzaamheid en de kans op lekkage is een punt van zorg in de bio-vergisters individuele ...

Hopelijk dat van HomeBiogas is goed bestudeerd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par chatelot16 » 13/06/16, 12:26

Individuele vergister vergister of groot het probleem is hetzelfde productie laag is het noodzakelijk dat het materiaal is zeer sterk niet te vallen in verval voordat ze winstgevend

in deze homebiogaz Ik zie Kidney goed ... Hoe dan ook het is onbruikbaar in Frankrijk sinds het heeft geen verwarming

Ik heb zelfs een echte twijfel over het werkelijke bestaan ​​van dit spul ... het beeld synthese gebruikt om te verkopen wat nog niet bestaat

de positieve kant is het om te zien of er een markt is ... hoeveel mensen zouden willen investeren in dit spul?

investeren in zonne-energie, zijn we op de resulat, eenmaal geïnstalleerd is zonder vragen te werk product ... met een kleine vergister Ik ben bang dat het te veel werk te weinig, zodat het snel verlaten te produceren ... en op te geven $ 1000 van materiaal dat niet van de ecologie
0 x
jacques lavie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/03/17, 11:25

Re: Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par jacques lavie » 15/03/17, 11:48

hatelot16 "] individuele methanizer of grote methanizer het probleem is dat dezelfde productie laag is, dus het materiaal moet zeer solide zijn om niet in verval te raken voordat het winstgevend is

in deze homebiogaz Ik zie Kidney goed ... Hoe dan ook het is onbruikbaar in Frankrijk sinds het heeft geen verwarming

Ik heb zelfs een echte twijfel over het werkelijke bestaan ​​van dit spul ... het beeld synthese gebruikt om te verkopen wat nog niet bestaat

de positieve kant is het om te zien of er een markt is ... hoeveel mensen zouden willen investeren in dit spul?

investeren in zonne-energie, zijn we op de resulat, eenmaal geïnstalleerd is zonder vragen te werk product ... met een kleine vergister Ik ben bang dat het te veel werk te weinig, zodat het snel verlaten te produceren ... en op te geven $ 1000 van materiaal dat niet van de ecologie

Ben me Ik heb een bijna 1 jaar alles goed gaat gas meststof top
0 x
jacques lavie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/03/17, 11:25

Re: Homebiogas, Pocket vergister voor het koken thuis




par jacques lavie » 15/03/17, 11:51

ben me Ik bezit een jaar van vrijwel 1 tevreden
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten