Hoe maak je een water bron te vinden

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Akram17
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/02/16, 06:28

Hoe maak je een water bron te vinden




par Akram17 » 02/02/16, 06:33

Dag
Ik heb je advies nodig:
Mijn land van 2000m2 in de Ariège op 700 m hoogte is geëgaliseerd in 3 delen, en deze delen zijn ongeveer 35 jaar verwaarloosd. Elk deel is van het andere gescheiden door een droge stenen muur. De voormalige eigenaar (90 jaar oud, erfgename van het land van haar vader die het land voor haar bewerkte...) legt me uit dat er een waterbron was die over het gedeelte in het midden stroomde, aan de voet van de muur . Ik keek: er is een kleine opening in de muur op de aangegeven plaats die diep is (horizontaal met neiging tot stijgen) ongeveer 1,3 m. Door deze plek een beetje schoon te maken, merk ik dat het water heel erg zwak loopt... de vader had verschillende regenbakken, pijpen, karaffen, gieters, enz... achtergelaten blijkbaar heeft hij de stortbakken gevuld om ze te gebruiken voor zijn moestuin ...
Denk je dat de bron er nog is? Ben je dergelijke situaties tegengekomen... Ik weet niet wat ik moet doen. Een wichelroedeloper die water kwam zoeken, voelde het water boven, op deze plek, en beneden (dus op de drie niveaus van het land...). Hij is een jonge man die toegeeft dat hij de configuratie/channeling (als die er is) van de oude man niet echt begrijpt...
Ik weet niet wat ik moet doen... maar ik wil het verloren water vinden :)
Heb je ideeën?
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968




par Ahmed » 02/02/16, 10:14

Het is mogelijk dat het verlaten van deze bron de geleidelijke verstopping veroorzaakte. Waterinfiltratieroutes zijn gebaat bij regelmatig gebruik om functioneel te blijven.

Moeilijk te zeggen natuurlijk van een afstand, maar in jouw plaats zou ik voorzichtig gaan graven ter plaatse van de watervoerende laag.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 02/02/16, 11:18

Zijn er werkzaamheden uitgevoerd boven uw land? gesneden voor water of elektriciteit?

het gebeurt vaak dat deze werken waterdoorgangen wijzigen en bronnen opdrogen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Hoe vind ik een waterbron?




par Peter » 03/11/23, 12:27

Een wichelroedeloper detecteert water verticaal...
Gewoon boren dan...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Hoe vind ik een waterbron?




par Peter » 03/11/23, 20:57

Als u geen wichelroedeloper/wichelroedeloper kunt vinden,
een EHS (Electro Hyper Sensitive) gevoelig voor lage en ultrafrequenties is ook geschikt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Hoe vind ik een waterbron?




par Forhorse » 04/11/23, 09:17

Doe jij mee aan het World Topic Digging Championship?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Hoe vind ik een waterbron?




par Peter » 04/11/23, 09:23

Pfff... nog eentje om de vrijheid van commentaar te bekritiseren.
...in plaats van geïnteresseerd te zijn in de inhoud.

Ga ergens anders parasiteren, ga...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905

Re: Hoe vind ik een waterbron?




par gegyx » 04/11/23, 11:44

Peterr schreef:Als u geen wichelroedeloper/wichelroedeloper kunt vinden,
een EHS (Electro Hyper Sensitive) gevoelig voor lage en ultrafrequenties is ook geschikt.

Bijna iedereen kan een reactie op de aanwezigheid van grondwater waarnemen.
Ik had 2 vrienden die kwamen met de stokken in een rechte hoek.
De eerste kwam niet aan omdat hij alleen waterstromen in een andere richting detecteerde? In ieder geval niet NS.
De ander houdt zijn twee toverstokken vierkant als parallelle geweren en beweegt zich naar voren terwijl hij zich concentreert op zijn actie. hij loopt langzaam, en als de stokken elkaar kruisen, blijft er een steen achter. het doet hetzelfde in de andere richting en hetzelfde geldt voor een steen tijdens de reactie.
het waterpunt zit tussen de 2 stenen.
Vervolgens onderzoeken we het hele gebied en vermoeden we de veronderstelde aanwezigheid van waterstromen (netten?) en heroplevingen, die we kunnen traceren.

We vallen de aanleg van de put aan, waar deze het meest praktisch is en op zijn best/niet midden in de tuin.

Ik heb wat koperen staafjes gemaakt (brox-soldeer). Twee mm is goed, drie mm wordt zwaar en reageert minder.
Zelfs ik, die niet al te gevoelig moet zijn, want ik breng een groot deel van mijn tijd door in een kantoor vol neomidiummagneten : Cheesy:
Nou, het reageert hetzelfde, maar met 1.5 m vertraging na het veronderstelde punt. Ik neem het midden van de 3 meter van de 2 metingen en het is goed
Voor diepte is het delicater.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Hoe vind ik een waterbron?




par Peter » 04/11/23, 12:12

Bedankt voor de informatie.
Ja, er zijn mensen die op verschillende manieren gevoelig zijn.

Wat mij betreft, ik kan een rivier of een grote watermassa niet naderen,
Ik voel zo'n sterke aantrekkingskracht op een maximale afstand: 10 meter
dat mijn onderbewustzijn mij er graag in zou willen laten springen...

Waterbronnen geven verschillende gevoelens.
de waterstraling op het grondoppervlak, die zich horizontaal voortplant, doet echt pijn aan mijn ogen en oogzenuwen.
Het is heel praktisch om de plaats, de richting, de richting te identificeren... want door je de rug toe te keren, verdwijnt de pijn.
Verticaal is het letterlijk het Vortex-vacuüm...dat je "naar de grond duwt".
Ik heb geen toverstok nodig... Ik heb genoeg zware metalen in mijn orgels om een ​​goede "ontvanger in Galena" te zijn!

Kunstmatige straling is veel erger.
Het is de verschrikking. (er zijn zelfs gevallen van elektronisch racisme waarbij het apparaat WEIGERT om in te gaan op de verzoeken van de gebruiker als het NIET IDENTIFICEERBAAR is door de golven...)

Ik heb een "staf" gemaakt met een ferromagnetische kern, met aan het uiteinde een neodymium om hem vast te houden...
Onmogelijk om het vast te houden... ernstige pijn in mijn chronische tendinitis van de arm.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 189-gasten