On-eenheid duizenden kaarten beschikbaar

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
overunity
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 31/10/06, 22:05

On-eenheid duizenden kaarten beschikbaar




par overunity » 29/10/14, 19:07

Hallo allemaal, ik kan er niet meer tegen, ik moet 2 links plaatsen:

http://overunity.free.fr/

http://peswiki.com/index.php/D [...] magnetisch


Waarom waarom? we horen er niets over, NOOIT.... zelfs niet om kritiek te leveren??? Terwijl er DUIZENDEN patenten zijn op vrije energie???

Ik wacht op de gebruikelijke kritiek van onwetendheid die mensen aan het praten maakt ... bedankt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 29/10/14, 19:33

Hallo,

Ik hoop dat je hier niet serieus bent?

Al deze doe-het-zelvers zijn zeker niet meer superunitair dan de tenen van mijn schoenen. Deze dingen zogenaamd werkend ziend terwijl ze worden aangedreven door V-snaren, kruiwagenbanden, etc, etc... Dus met maximale wrijvingsverliezen...

De mooiste is deze, RAR-Energia, waarover een discussie is geweest forum, maar waarvan we sinds februari 2014 merkwaardig genoeg geen nieuws op de officiële site hebben.... http://www.rarenergia.com.br/

Kortom, een beetje ernst alstublieft.

A +;)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 29/10/14, 19:37

Hallo,
1360 je haalt me ​​de woorden uit de mond : Cheesy:
Een octrooi garandeert niet dat het proces werkt :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
loopyng84
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 114
Inschrijving: 12/01/13, 07:38
Plaats: 84




par loopyng84 » 29/10/14, 19:43

Over-unit generatoren, DUIZENDEN patenten beschikbaar en ik betaal altijd edf!!!!!!!! ohhhhhhh ik ben zo dom :onheil:
0 x
"we erven het land niet van onze voorouders, we lenen het van onze kinderen" St Exupéry
Avatar de l'utilisateur
overunity
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 31/10/06, 22:05




par overunity » 29/10/14, 19:43

0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 29/10/14, 19:51

Ja, en ik nodig onze vriend Overunity uit om ons te laten zien dat we ongelijk hebben. Maar met iets "echts", niet met een filmpje op youtube...

Ik herinner je eraan dat David Copperfield de Grote Muur van China oversteekt, een 747 laat verdwijnen, boten verschijnen in de Bermudadriehoek, enz., enz. (Ik heb hem persoonlijk gezien, het is indrukwekkend!), Maar hij doet niet alsof hij niet werkt wonderen, zegt hij (en dat weten we) dat er een truc is!

(maar hij is nog steeds fortiche, de David...)

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
overunity
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 31/10/06, 22:05




par overunity » 29/10/14, 19:57

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 29/10/14, 20:31

Ja, en?

Doe je het ons in het echt aan en haal je energie terug uit deze regeling?

Bij voorbaat dank.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 29/10/14, 21:32

Overuniteit, uw tekening suggereert dat een zwakke massa een grotere kan aandrijven, die zelf ... enz ... en dat de initiële energie (geleverd om de eerste massa te duwen) constant wordt verhoogd tijdens het proces.

De logische vooringenomenheid van de redenering is dat de kinetische energie die door de eerste massa wordt geleverd, voldoende is om eenvoudigweg een hogere massa uit balans te brengen, aangezien er restitutie is van de initiële energie die is verbruikt om de massa te verhogen; op dezelfde manier zal deze tweede massa zijn potentiële energie verdrijven... enzovoort...
Kortom, absoluut niets superunitairs daar.

Bewerken: ik had niet op de blauwe opsluitstaven gelet: de tekening misleidt dat er niet genoeg kinetische energie vrijkomt, gezien de opzettelijk overdreven massaverschillen om te overtuigen. Ervan uitgaande echter dat dit niet het geval is en dat de kettingreactie werkt, verandert dit niets aan de hierboven gemaakte opmerkingen...
Dernière édition par Ahmed de 29 / 10 / 14, 21: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 29/10/14, 21:43

Het is nogal merkwaardig dat de verdedigers van "over-eenheid" alleen verwijzen naar valse montages en/of naïef vertekende redeneringen...
Op theoretisch niveau is het echter interessant om op te merken dat ons heelal zou zijn ontstaan ​​uit een fluctuatie van het kwantumvacuüm die veel verder gaat dan de zogenaamde over-eenheid...
Als iemand het universum wil "hacken", zal hij al een solide theorie moeten vinden op het substraat dat eraan ten grondslag ligt...
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 299-gasten