Windmaster-regelaarconfiguratie met een windturbine HYE 48V

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Delerue
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 19/04/14, 10:57

Windmaster-regelaarconfiguratie met een windturbine HYE 48V




par Delerue » 19/04/14, 11:04

Dag
Hier heb ik een HYE 1000W 48V windturbine geïnstalleerd door een bedrijf
maar helaas voor mij had ik te maken met een charlatant
Ik verloor 9600 €, tijdens de laatste storm scheurde de windturbine mijn huisgevel van mij.
Ik herinvesteer 1000 € in een mast om het ergens anders te repareren dan op het huis.
Nu draait het maar ik besefte dat het niets produceerde.
Na wat onderzoek zag ik dat de omvormers niet zijn geprogrammeerd voor de windturbine.
Dus na wat onderzoek weet ik altijd dat ik de windconfiguratie moet invoeren en verschillende gegevens moet invoeren.
Maar ik weet niet wat ik moet zetten en ik kan niets op internet vinden.
Dus ik praat met je voor wat informatie
alvast bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 21/04/14, 09:39

Hallo,

Uw zaak staat helaas niet op zichzelf.
De prijs van het materiaal alleen overschrijdt nauwelijks 2500 tot 3000 euro (kijk naar online verkopers).
Hoe uit te leggen dat dit soort boeven erin slagen om het materiaal voor deze prijs te verkopen, zonder ooit een garantie op het rendement van de investering te geven?

Begin met het lezen van dit onderwerp:

https://www.econologie.com/forums/comment-parametrer-un-windmaster-pour-une-black-600-t11982.html

A+
0 x
Delerue
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 19/04/14, 10:57




par Delerue » 21/04/14, 12:34

hello Again

En ja helaas ben ik niet de enige
Waarom ik om verschillende redenen door een "oplichter" ging:
Ik vertrouwde hem helaas
Ik profiteerde van een verlaagd btw-tarief
Ik zou een belastingaftrek kunnen doen (belastingvermindering)
Ik zou kunnen profiteren van een zeer betaalbaar krediet
en ik hoefde het niet zelf te installeren
Maar met alles wat er was gebeurd, had ik het zelf moeten doen, ik zou een winnaar zijn geweest
Ik ging naar de link die je me gaf, maar deze is voor een zwarte 600-windturbine die niet dezelfde is als degene die ik heb (hye 1000w 48V)
De mijne werkt met 2-omvormers en ik weet niet of de gegeven configuraties met de mijne werken
daarom heb ik dit gepost forum in de hoop iemand te vinden die dezelfde soort windturbine heeft en deze wil delen, zijn parameters.
Ik wendde me tot professionals en ik moet 100 € tellen voor de programmering + het verzenden van de omvormers en zoals ik in mijn eerste bericht zei, heb ik al genoeg gegeven voor de windturbine.
Nogmaals bedankt
bonne journée
0 x
Delerue
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 19/04/14, 10:57




par Delerue » 24/04/14, 07:54

Bonjour à tous
Niemand heeft een 48V hye windturbine om de parameters van de omvormers te kunnen delen ??
van te voren bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Erwan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 09/09/14, 12:01
Plaats: Breizh voor altijd




par Erwan » 10/09/14, 06:00

Hallo,

Ik heb ook deze configuratie, HYE 1000 + 2 mastervolt omvormers, en ik denk niet dat deze twee omvormers zijn geconfigureerd.
Ik kocht de gebruikte apparatuur in de rechterhoek. Ik moet dit allemaal nog verzamelen en de juiste configuratie vinden!
Voor Info kan het bedrijf MADEP, waarvan ik de remregelaar heb besteld, de basisconfiguratie maken (individueel aan te passen, afhankelijk van de installatieplaats van de windturbine), maar het is een betaalde service.
Ik heb niets op het net gevonden, behalve hier over de configuratie van deze omvormers met deze windturbine.
Mijn installatie:
- laagland, met heersende wind in het zuidwesten, geen bomen of andere constructies (behalve mijn schuur).
- gemiddelde jaarlijkse windsnelheid op mijn perceel (statistieken van een amateurweerstation op 200 m van mijn huis): 7,2 m / s
- montage op stalen mast, op de zuidwestgevel van mijn schuur (h = 3m) op ongeveer 50 m van alle woningen of andere natuurlijke obstakels
- auteur van de mat = 6 m in eerste instantie, en ik zou het verbeteren afhankelijk van de productie, maar hoe hoger hoe beter!

Ik heb al 1 kWp zonnepanelen met betrokkenheid, deze geven volledige voldoening en de productie is in lijn met mijn voorspellingen.
Op dit moment kijk ik alleen naar het break-even punt, voor mij verlaat ik elke installatie waarvan de RI meer dan 7 jaar is (in theorie), ik experimenteer vooral en ik probeer de apparatuur te vinden goede rekening voor de JUISTE prijs (wat zelden het geval is in Frankrijk).
Mijn panelen zijn 15 jaar gegarandeerd door de fabrikant (Duits), en deze fabrikant assembleert ze al een tijdje, de betrokken micro-omvormers zijn een strategische keuze, ze laten me toe om mijn kleine installatie in de nabije toekomst te ontwikkelen, en zijn zeer eenvoudig in te stellen.
De windturbine zal (in theorie) de productie in de winter en 's nachts versterken, om zo afhankelijk mogelijk te zijn van EDF. Ik injecteer de productie rechtstreeks in mijn installatie (na de voorzorgsmaatregelen voor het gebruik van apparatuur en mannen).

Hier bereid ik een onderwerp voor dat gewijd is aan de presentatie van mijn volledige installatie, met technische details, uw opmerkingen voor de VERBETERING zijn welkom.

Met vriendelijke groet,
Erwan
0 x
balandar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 14/10/12, 23:26
x 1

Re: windmaster-regelaarconfiguratie met een windturbine HYE 48V




par balandar » 26/11/17, 23:25

hallo ik weet niet of u een oplossing voor uw apparatuur hebt gevonden, maar zolang uw windturbine draait, produceert deze stroom als er niets uit de master volt-omvormers komt, is er een storing op het niveau van de controller, moeten de twee omvormers oranje knipperen tijdens de productie als het niet knippert, ontvangt het geen stroom zoals voor de programmering die op de computer wordt gedaan met een netwerkkabel, maar het is om te weten hoeveel de omvormers stroom produceren maar gedaan of niet, dat verandert niets voor productie dus een ander punt om te controleren, dit soort materiaal werkt heel goed, mits het correct en hartelijk is geïnstalleerd :D
0 x
gprovoos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 03/06/18, 17:33

Re: windmaster-regelaarconfiguratie met een windturbine HYE 48V




par gprovoos » 03/06/18, 17:43

Hallo,
De configuratie van mijn omvormers is correct. Ik ben liever op zoek naar bleek omdat mijn windturbine is gevallen en een van de bleek is gebroken. Ik vind niet dezelfde maat om op internet te kopen. Ze zijn bleek 95 cm. Ik ben klaar om tweedehands te kopen. Als je een oplossing hebt, bedankt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 233-gasten