Opinie over éolienne wifeo?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84

Opinie over éolienne wifeo?




par gennymar » 22/10/12, 08:50

Hallo,

Wat vinden jullie van dit soort windturbines??

http://leseoliennesdusud.wifeo.com/caracteristiques.php

Heel hartelijk bedankt
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

Re: Mening over wifeo windturbine?




par dedeleco » 22/10/12, 14:56

gennymar schrijft:Hallo,

Wat vinden jullie van dit soort windturbines??

http://leseoliennesdusud.wifeo.com/caracteristiques.php

Heel hartelijk bedankt


Origineel, maar heel weinig informatie, gewoon een licht spiraalvormige roterende machine, 3 m hoog, verticaal, van onbekende diameter, erg omvangrijk voor 1 kW, te vergelijken met een windturbine met horizontale bladen, van halve diameter, 1,6 m, met goed minder wind weerstand en minder massa.

Niets over de precieze eigenschappen, de principes, vermogen als functie van de wind, snelheid, alternator, bochten in werking, effecten van wervels, vergelijkingen met andere windturbines, behalve de cocorico haan!!

Onmogelijkheid om het in de hoogte te zetten om een ​​sterke en meer regelmatige wind op te vangen.

Dus vraag om het te zien werken met mensen, in echte situaties, vooral die waar het al jaren werkt, en vraag hun mening, zonder de aanwezigheid van de verkoper.

Niets dat geen vertrouwen wekt om met kennis van zaken te beslissen, daarom zeer groot wantrouwen.
0 x
gennymar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 25/05/12, 10:29
Plaats: 84




par gennymar » 22/10/12, 15:25

Ik had de heer op een markt in Nîmes gezien.
Ik heb hem een ​​mail gestuurd maar het is nogal verwarrend: blijkbaar moet je een ruimte voorzien van 3m x 3m maar hij had het niet over het milieu. De prijs is 8000 € maar zonder de installatie van de 4 betonblokken en hij vertelde me dat het nodig was om een ​​elektricien in te schakelen, dus deze kosten komen er ook nog bij...
Wanneer Windéo me eindelijk zal hebben terugbetaald (mijn nieuwe advocaat stuurt binnenkort de dagvaarding), zou ik graag de oplossing willen vinden om nog onafhankelijker te zijn (ik heb al een 1000-tracker) .. Ik ben op zoek naar ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 184-gasten