Toekomstige micro waterkrachtcentrale project 35 kw (Bij)

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Maurel
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 04/03/12, 07:29

Toekomstige micro waterkrachtcentrale project 35 kw (Bij)




par Maurel » 04/03/12, 13:15

hallo ik wil graag informatie voor een project voor de installatie van een micro-waterkrachtcentrale 35 kw op de planwet Ik heb een beek die op mijn grond stroomt op het niveau van water Ik heb de mogelijkheid om een ​​gedwongen coduite van 10 15 van hoogte om op te merken dat bij elke regen de beek verandert in een stortvloed van water regent het heel vaak de helling en ongeveer 15% natuurlijk komt de bron van ver genoeg Ik heb ook de mogelijkheid om een ​​zeer belangrijke reserve te creëren 12 15 20 m hoog en om een ​​pomp met 28M2h outputdiameter 60 te installeren dank bij voorbaat voor het helpen in mijn project hoeveel edf de kw op het eiland van de vergadering terugkrijgt : Cheesy: bedankt voor het adviseren van mij een geschikte turbine en elektrische generator. Ik zag heel snel een ander model
0 x
Avatar de l'utilisateur
minguinhirigue
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 01/05/08, 21:30
Plaats: Straatsburg
x 1




par minguinhirigue » 04/03/12, 16:04

Aangezien de vergadering in het buitenland is, is het waarschijnlijk dat de terugkooppercentages en installatieprocedures specifiek zijn, anders dan op het vasteland van Frankrijk.

Het is in uw belang om rechtstreeks contact op te nemen met het lokale elektriciteitsbeheerbedrijf.

Pas op voor het reservoir, de ontwikkeling hiervan valt onder verschillende wetten op water en milieu.

Het is een prachtig project, bedankt dat je ons op de hoogte houdt van de voortgang.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten