Ecoforest pellet inzetstuk

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
kerelduc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 22/01/12, 10:33

Ecoforest pellet inzetstuk




par kerelduc » 01/02/12, 17:02

hallo
Ik heb in november 2011 een Ecoforest ecoair mini 59 inzetstuk laten installeren door een bedrijf in Lille 2 (korrelconcept).
Na een maand begonnen de problemen! fan racen. Na verschillende interventies,
op 26/12 werd besloten om het moederbord te vervangen, wat op 06/01 gebeurde en er verschenen deze keer andere problemen bij het bestellen van onderdelen en een sonde
12/01 uitwisselingssonde nog steeds problemen Beveel een moederbord aan!! 26/01 moederbord vervangen en het lijkt te werken! MAAR op 31/01 waren dezelfde ventilatorproblemen aan het racen.
Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice. Het apparaat werkt al anderhalve maand sinds de installatie ervan, 1 maanden geleden.
Wat moeten we doen ? Heeft iemand dezelfde problemen gehad of kent iemand deze?
bedankt voor je antwoorden

Voor de eco-energiebonus moet ik een technisch document overleggen waarin het model en merk van het geïnstalleerde apparaat duidelijk worden vermeld, evenals:
- energie-efficiëntie (precies getal)
- koolmonoxideconcentratie (precies getal)
Het is voor mij onmogelijk om het van de installateur te verkrijgen. Of van Ecoforest, wat onzin is en op niemand reageert
Dank u voor uw hulp
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten