Whisper 200 SMA omvormer

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
mikaelb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 11/10/10, 11:47

Whisper 200 SMA omvormer




par mikaelb » 27/10/11, 18:46

hallo

Ik wil graag een Whisper 200 windturbine aansluiten op een SMA Windy Boy 1100lv omvormer voor netwerkinjectie
Heeft iemand dit type verbinding al eerder gemaakt?
de windturbine is multivoltage: 24,36,48V
Wat is de beste spanning voor dit type omvormer
de omvormer moet aangepast zijn aan de windturbine, hij moet geïnformeerd worden over het vermogen in verhouding tot de geleverde spanning: hij moet 7 punten krijgen
dank u voor uw hulp
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/10/11, 09:53

Bel SMA France: volgens het laatste nieuws zijn ze erg aardig.

Je kunt ook de volledige gebruikershandleiding (installatiehandleiding) van de gadget in verschillende talen downloaden op hun site.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
mikaelb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 11/10/10, 11:47




par mikaelb » 28/10/11, 10:50

Ik heb al sma gebeld die me goede informatie gaf over de procedure voor het configureren van de omvormer, software...
maar ik heb nog één heel belangrijk ding te vinden voor de goede werking van de windturbine, namelijk om de SMA-software te informeren: ik moet 7 werkpunten opgeven (spanningen afhankelijk van het vermogen) en efficiëntiecoëfficiënten
zonder deze instellingen werkt het niet
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten