Hulp bij mijn elektrolyse voor bestelwagens!

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
barjoh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 27/09/10, 17:09
Plaats: Frankrijk

Hulp bij mijn elektrolyse voor bestelwagens!




par barjoh » 18/02/11, 14:57

Hallo,

Ik ben kapot Ik ben bezig met 2 dingen die ik zoek en ik zoek maar ik kan het niet vinden.

Dus het idee gezien de prijs van diesel is om het verbruik te verminderen met het waterelektrolytensysteem. de tank, het slangensysteem en de backfire-bescherming zijn gedaan.

Ik heb een accu van 12 V, 110 Ah in mijn busje

Ik zag op de forum dat je een spanning nodig hebt tussen de 1 en 2 Volt, met een stroomsterkte van 80A!

(1)
Hoe kan ik mijn bloeddruk verlagen? en gewoon 80A toedienen?

(2)
De + van de accu wordt dus aangesloten op een RVS plaat of rooster,
De - (aarde) wordt verbonden met een andere roestvrijstalen plaat of rooster,

(3)
Ik wil ze aan elkaar vastmaken om er een dag van 2 of 3 minuten tussen te laten, moet ik voorkomen dat ik de + en - platen ertussen aanraak?

zie kleurstelling:
Beeld

(4)
laatste vraag is wat ik een betere output zal hebben, als ik meerdere platen één + één - één + één - één +?


Hier ren ik op 10L op 100Km diesel Ik heb een Peugeot 2.5Dieselmotor, vandaar het belang van dit systeem D :) dank u bij voorbaat.
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Help om mijn elektrolyse te doen




par bobono » 18/02/11, 17:05

Gezien de prijs van brandstoffen is het normaal dat er snelle oplossingen verschijnen.

Met de elektrolyse van water om de motor te voeden, is het niet de bedoeling om geld te besparen, het werkt niet.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 18/02/11, 17:46

In plaats daarvan raad ik je aan om synthetische olie en anti-wrijvingsadditieven in de motor te doen, ook wat in de transmissie en een goede injectorreiniger te gebruiken.

Ik gebruik deze producten die buitengewoon goed werken:

http://www.wynns.fr/


Hiermee kunt u tussen de 10% en 30% besparen!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
barjoh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 27/09/10, 17:09
Plaats: Frankrijk




par barjoh » 18/02/11, 21:18

Hallo, het werkte goed op de benzineauto van een oude bekende. 150 km meer op 1 vol = niet ver van 15 of 20% van de economie denk ik.

En als er geen economie is in ieder geval minder vervuilend :)

bedankt, maar ik gebruik dit spijtig product niet.
zelfs als wynns worden aanbevolen en zonder recept verkrijgbaar zijn in autocentra. (we kopen geen soep als we niet weten wat erin zit? hetzelfde voor mijn motoren) :)

als de tijd rijp is, geef ik er de voorkeur aan mijn motor te openen en is een goede schoonmaak vereist;)

Speciaal voor de opname met zijn verdomde egr-klep (onlangs verwijderd)

Ik wil dit experiment gewoon doen, het zit te veel in mijn hoofd, en als het echt werkt, ga ik nog een stap verder.

Daar ga je, maar toch bedankt,
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 18/02/11, 22:04

Hallo Barjoh

Het onderwerp komt hier ruimschoots aan bod (253 pagina's !!!):

https://www.econologie.com/forums/electrolys ... t1228.html

Velen wierpen zich op het idee, geen eerlijk persoon die weet hoe hij moet meten wat hij doet en produceert, heeft nog geen goede resultaten behaald ...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 18/02/11, 23:28

0 x
barjoh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 27/09/10, 17:09
Plaats: Frankrijk




par barjoh » 25/02/11, 21:20

Hallo, als je me toch wilt helpen.

-Hoe krijg ik 2Volt en 80 Ampere om door mijn water te gaan?
van mijn 12V 110A-batterij.

methode D voorkeur boven cresus methode :) dank u bij voorbaat

-En wat is de berekening om te weten hoe lang het duurt voordat de batterij is ontladen?

-Als ik 80A trek voor mijn elektrolyt, betekent dat dat in amper meer dan 1u20, als mijn dynamo is uitgeschakeld, de batterij leeg is?
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 25/02/11, 23:04

barjoh schrijft:Hallo, als je me toch wilt helpen.

-Hoe krijg ik 2Volt en 80 Ampere om door mijn water te gaan?
van mijn 12V 110A-batterij.

methode D voorkeur boven cresus methode :) dank u bij voorbaat

-En wat is de berekening om te weten hoe lang het duurt voordat de batterij is ontladen?

-Als ik 80A trek voor mijn elektrolyt, betekent dat dat in amper meer dan 1u20, als mijn dynamo is uitgeschakeld, de batterij leeg is?


Hoi Barjoh!

Waarom zet je je platen niet in serie om 12 volt te bereiken?

Er zijn veel manieren om het dieet te transformeren om te bereiken wat u wilt, maar geen gemakkelijke, kant-en-klare oplossing.

Transformeer 12 volt gelijkstroom naar wisselstroom (eerste trap hersteld van een omvormer) en zoek vervolgens een transformator om de spanning te verlagen tot 2 volt met een vermogen van 80 ampère uitgang, bijvoorbeeld een markttransformator van 550 volt en 110 volt uitgang zou kunnen doen, maar het moet een vermogen hebben van 10 kw (Ouch Aie!) en dan een gelijkrichter (diodebrug) en condensator om te stabiliseren, wat je bijna 2 volt en 80 ampère geeft.

Zoals u kunt zien, moet u deze oplossing vergeten!

Een andere oplossing is om een ​​helikopter te vinden met een capaciteit van 80 ampère die kan worden gedaan met een variabele regelaar en Mosfets, maar je moet grote condensatoren parallel aan de batterij plaatsen om te voorkomen dat de ziel niet in korte tijd terugkeert!

Er zijn andere oplossingen, zoals het gebruik van een omvormer en een variabele voeding van 80 ampère, die erg moeilijk te vinden zal zijn, maar 2 blokken van 40 ampère parallel kunnen doen en zijn op de markt verkrijgbaar.

Alle oplossingen zijn complex en duur!

In principe geeft een accu van 12 volt en 110 ampère / uur 1320 watt en je vraag is 2 volt x 80 ampère voor 160 watt, theoretisch geeft dat 8,25 uur gebruik maar je kunt je auto-accu niet helemaal leegmaken. Anders geeft het de geest vrij snel, laten we zeggen dat we 20% gebruiken, wat 264 watt beschikbaar geeft voor 1,65 uur gebruik en dit is zonder de verliezen van de transformatie!

Zoals u kunt zien, is de beste oplossing om de elektrolyse aan te passen aan een spanning van 12 volt!

Succes!

Je kunt altijd de toevoegingen proberen die ik heb voorgesteld! 8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 26/02/11, 20:24

Ja, maak geen 80A en een 2V-cel, maar 6 cellen in serie op de 12V en 15A.

Lees het elektrolyse-gedeelte van mijn site aandachtig door, alles wordt in detail uitgelegd: http://chaenel.free.fr/cmsimple/?Electrolyse_de_l%27eau
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten