Eco zero-rate lening voor nieuwbouw

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
gisier
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 16/12/08, 22:26

Eco zero-rate lening voor nieuwbouw




par gisier » 06/07/10, 18:54

Hallo,
Ik kan niets vinden over ervaringen met het gebruik van eco-ptz voor een nieuwbouw, blijkbaar zou het nodig zijn om een ​​gebouw met een laag verbruik te voorzien, gevalideerd door een thermische studie en het dossier in te dienen bij de bank, maar ik weet het niet zeker , het lijkt nog te recent.

Heeft iemand er baat bij? Wat zijn de voorwaarden om het te verkrijgen? Wat is het verschil met de renteaftrek (wet Sarkozy) voor nieuwbouw?

Merci pour vos réponses.
0 x
Micheldu13
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 27/10/11, 17:24




par Micheldu13 » 15/11/11, 17:37

hello,
mijn antwoord is toch een beetje laat...

nu is er het nultarief + ecolening.

om deze te krijgen moet de woonruimte langer dan acht maanden uw hoofdverblijf zijn geweest, of het nu gaat om een ​​vrijstaande woning, nieuwbouw of aanbouw of ouder.

de steun hangt af van uw inkomen, het aantal kinderen, uw geografische gebied en de energieprestatie van uw woning.

u legt een dossier aan bij uw bank omdat zij het is die u de lening zal verstrekken.

Le belastingkrediet, dit is een andere benadering. Het geld dat u aan uw installatie besteedt, wordt deels afgetrokken van de belastingen die u moet betalen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 73-gasten