Natuurlijke lijm vinyl behang?

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
za beckett
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 27/04/08, 19:36

Natuurlijke lijm vinyl behang?




par za beckett » 03/09/09, 22:54

Hallo,

Ik heb je hulp nodig voor een klein ding...
Ik heb een kamer waarvan de inrichting nog in zeer goede staat is, maar helaas zijn de muren bedekt met vinylbehang.... :blushing:
Ik ben pas van plan het opnieuw te doen (met gezonde materialen) als de rest van het huis klaar is..
in de tussentijd, na werk, heb ik de decoratie van een muur om opnieuw te doen..... en aangezien ik nog 2 rollen van dit vinylbehang over heb, wil ik ze graag gebruiken om deze muur opnieuw te doen...

Het probleem is dat ik "de schade wil beperken", door een milieuvriendelijke, niet-giftige lijm te gebruiken... zoals die van de klassieke lijm voor dit soort papier (lijm waarvan ik de geur toch niet kan uitstaan) ...
Ik had natuurlijke lijm (livos) gevonden, maar die is onverenigbaar met vinyl..

Weet je welke lijm ik zou kunnen gebruiken?

Bij voorbaat dank.
0 x
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 04/09/09, 09:05

Hallo Sam,

de maker van de caseo.fr-site is zeer goed thuis in het onderwerp en zal u zeker kunnen informeren over de processen die kunnen worden gebruikt... als dat u kan helpen.

@+
0 x
Frederic

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten