Guillermain, nog een wonder?

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Guillermain, nog een wonder?




par denis » 10/06/09, 16:31

Dat kan de wereld interesseren, voor jullie ingenieurs! : Cheesy:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/06/09, 17:35

Ah ah ah, de man, bijnaam AIRANDSUNCAR, leeft blijkbaar nog steeds op het net, hij plaatste in 2004-2005 op de forum:

https://www.econologie.com/forums/voiture-no ... -t54.html

Het is zo oud dat het begin van het onderwerp is afgekapt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 10/06/09, 17:43

Jean-Claude Guillermain
http://cf.geocities.com/jguillermain/AT.html
Pragmatisch en aanpasbaar.

Zou het geen adjectief missen? Geweldig misschien? :D

We kunnen niet beoordelen wat het biedt, omdat er geen technische gegevens zijn. :?

Door alleen zonne-energie te gebruiken, lijkt het optimistisch ... 24h 200 W / m² (je moet naar Afrika om dergelijke straling te vinden) betekent alleen 4.8 kWh warmte- per dag. Zijn machine zou 5 produceren mechanisch alleen tijdens de dagperiode. :P

Hij zou consumeren naast CO2 ...

Als je het wilt weten, teken dan het contract : Cheesy:
0 x
Beeld
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 10/06/09, 17:54

ja dat is alles! nog steeds een geweldig idee !!!!! de wereld is gered !!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 10/06/09, 17:56

Ah ja ... 2003 pffiuuu ...
airandsuncar schreef:15 oktober 2007 hier
Voor het gedrag en de kracht van:

* ozon (O3),
* de waterdamp (H2O),
* koolstofdioxide (CO2).

Bekijk het werk van LINDAL

Ik ga je niet alles uitleggen zonder dat je vriendelijk een document met vertrouwelijkheid hebt ondertekend.


Nogmaals geen antwoord meer.

Alvorens kritiek te leveren.
Heeft u de druktoename van een volume van bijv. 0,1 m3 bij de atmosferische druk van triatomisch gesloten gas gedoteerd met tellurisch IR? Als je niet kunt antwoorden, stop dan met het praten van onzin. Het neemt het werk van LINDAL voor "gnonote" ..

Goed voor je en altijd tot je beschikking ..


Jean-Claude

Het zou dus een enorme uitbreiding zijn van het CO2-infraroodcontact van het gassoort, hetzij van de zon, hetzij van de aardse heruitstoot.

Moue ... Van de CO2 is bekend dat hij infrarood vastzet. Daarbij warmt het op en kan het met een constant volume in druk stijgen.

Maar om energie-effecten zo groot te hebben dat degenen die worden blootgesteld ... :?
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/06/09, 19:04

Oh ja, het was 2003 zelf!

Het verjongt we niet allemaal!

In afwachting van zijn auto is het nog steeds een "revolutionair concept dat de wereld zal redden" ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Guillermain
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 26/12/05, 17:25
Plaats: Agen

Ik blijf leven.




par Guillermain » 09/09/09, 17:31

Ik blijf leven.

Dat is alles voor het moment.

Al snel een goede verrassing voor degenen die kritiseren zonder te weten of te geloven.

Jean-Claude Guillermain
Als je nieuws over mijn uitvindingen wilt, bekijk dan de blog van Jean Dionis du Séjour. Omdat mijn uitvinding minder elektriciteit produceert dan 0, zal 015 € uro de kWh werken die me wordt toegestuurd.
0 x
Bedankt dat je het beter hebt gedaan en meer dan de kolibrie.
Avatar de l'utilisateur
Guillermain
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 26/12/05, 17:25
Plaats: Agen

Ik haal sites op via web.archive




par Guillermain » 07/09/10, 13:57

http://web.archive.org/web/200910270029 ... aspillage/


Elders beslissen geocities om de sites te reanimeren die in opdracht van Yahoo waren verwijderd.
Dus "jean-claude Guiillermain" op Google zal het meer zijn dan 10 sites. 8)

Met vriendelijke groet, en heb ondanks deze wereld ook een fijne dag "Cambalache" maar niet "gira .. gira" want ik kreeg een jas als ik het koud had en schoenen als ik met mijn blote voeten was.
0 x
Bedankt dat je het beter hebt gedaan en meer dan de kolibrie.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 07/09/10, 17:22

Alles voor 7600, omdat ik er ziek van ben ...

07 maart 2008 naar 14h57
Beschrijving: Hallo. Als gevolg van het niet hebben om te werken in Frankrijk en niet in staat fabrbriquer mijn turbine dat zou ons in staat om zonder benzine of gasolie en kerosine, ik wil gaan en dat laat ik alles wat ik zelf aan 7600 Euros Cash of gecertificeerde cheque. * Paint (watercolour Pascale Gendrel Weduwe Aubert, olie en messen + tekening oorspronkelijke China inkt representatieve Place Furstemberg 1880, LAIRE) * Veel stempels (1000) waarvan Eerst Grieks. * Veel telefoonkaarten (1000) van 1989. * Zet ensemple HIFI schijf 33 45 torens en torens met saffier negen (Bill) * Veel magazines (Geo, Wetenschap en Leven, Uitdaging, Tecnometal, Kwaliteit, meer lucht en de kosmos + ik vergeet) * Medion Laptop 19 inches + tas * Macintosh Power PC met 3 en 1 / 2 inch + internet-cd en diskettestation. * veel Franse, Engelse en Portugese boeken, computer, roman, kwaliteit, seksuologie, kunst, (over 400) * pop * tin * Emerald Ring * Ring met een mooie topaas. * GRUNDIG-radio, met OC, OM, FM, GL en platenspeler 33 T en 45 T (erg mooi) * Art Nouveau kastvitrine. * Renault 19 TXE (heringericht in de remmen, banden, vering, radiator, waterpomp. * Veel planken grenen. * Compressor 8 bars. * Lichte Duitse boor met Lithium-ion 35 000 toeren / min voor het werk delicaat. * 2 Boor 900 Tours voor het zware werk, een met twee Lithium-ion batterij. * kleine zaklamp lucht en gas * meer dan 100 DVD zoals DVD waarde 20 euro. * Portable Radio. met cd-speler. * nombrese cassette opgenomen live vanuit regae Dictaphone *. * Software ontwerp en operationeel systeem Linux. * kleding voor de mens over 1, 70 meter lengte en BMI 22. * Boötes encuir gemaakt handen tegen slangenbeten. * Malette in nieuw zwart leer gekocht 200 Euros in Agen. * Bruin lederen etui (oud) * gedekt en ijzerwinkel Meer alles wat ik vergeet ... Hoest niet te missen Ik moet mijn huis helemaal legen.


adverteerder:
Jean-Claude Guillermain
Tel. : 0686660350
Mobile: 0686660350
Oproep: 0686660350, 's nachts ...


Je speelt al heel lang voor de gek! :onheil:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 07/09/10, 17:27

http://forum.321auto.com/forum/mes_Topi ... ml#3577646

Veel plezier en bekijk deze site, u zult veel plezier beleven! 8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten