Eco-constructie en verzekering

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
christelle
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/01/09, 14:14

Eco-constructie en verzekering




par christelle » 30/01/09, 11:24

hello,
Ik wil een huis bouwen van samengeperste modderstenen; afgezien daarvan is deze techniek niet goedgekeurd door de Franse wetgeving.
Kan de vakman-metselaar nog gedekt worden door de tienjarige verzekering?
aarzel niet om mij uw ervaringen te vertellen als u eigenaar bent van ecologische huizen (met stro, stroaarde...)
of als je een alternatieve bouwer bent...

Bedankt voor je verhalen en ervaringen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
DELAIR
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 46
Inschrijving: 31/10/07, 15:51
Plaats: CHATEAUBOUDUN




par DELAIR » 02/02/09, 15:40

Nu al is het goed om te onthouden dat je een arbeidsschadeverzekering nodig hebt..
Het is verplicht en het maakt het mogelijk om door de verzekeraar te worden bijgestaan ​​​​om het dossier te beheren dat uit de tien jaar komt en dat de problemen zeer snel oplost!!
Nu, als u zelf wilt bouwen en u wilt erkende professionals inhuren met een tienjarige looptijd, zelfs als hij zijn bekwaamheid bewijst, en zijn tienjarige proces erkent.. Alle verzekeringen zullen worden uitgeschakeld om claims te verzekeren .... want als er werken meer dan twee bedrijven op de site... Er moet een aanbestedende dienst zijn...

8)
0 x
de mannen gaan het woud voor, de woestijnen volgen hen "CHATEAUBRIANT

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten